Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،نصرت الله علیرضایی روز سه شنبه در دیدار استاندار قزوین با امام جمعه آوج، افزود: این موضوع، مهمترین مساله برای حرکت شهرستان است و در صورت تسریع در جذب سرمایه گذاران شاهد توسعه آوج خواهیم بود.

وی اظهار داشت: آوج تنها شهرستانی است که بیمارستان ندارد و مسکن به دلیل گرانی زمین از دغدغه مردم است و متاسفانه خانه برای کارمندان و نیروها گیر نمی آید اما امیدواریم با اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان این مشکل تا حدی مرتفع شود

فرماندار آوج با اشاره به ضعیف بودن سرمایه گذاری در شهرستان به دلیل دوری از مرکز استان و کمبود امکانات زیرساختی و رفاهی،گفت: در ناحیه صنعتی آوج ۴۵۰ هکتار زمین را مردم برای استقرار صنایع و سرمایه گذاران هبه کرده اند ولی طی ۲۸ سال از تاسیس آن تاکنون تنها ۲۸ مجوز صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضایی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا محرومیت از چهره آوج حذف شود،گفت: درخواست ما این است که مدیران استان از توسعه این شهرستان حمایت کنند.

این مسوولگفت: ما از برخی دستگاه و مدیران بانکی استان گله داریم چون سهم شهرستان از تسهیلات بانکی و مشوق های مالی پایین است.

وی افزود: این شهرستان ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری دارد و باید حمایت لازم برای توسعه آن صورت گیرد.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آبگرم در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

برچسب‌ها آوج محرومیت سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آوج محرومیت سرمایه گذاری آوج محرومیت سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود

احمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان کنارک اظهار داشت: مسائل و مشکلات سیلزدگان از لحظات اولیه توسط مسوولان به ویژه استاندار و فرمانداران در حال پیگیری است و مشکلات براساس اولویت پیگیری و مرتفع خواهد شد و دولت در کنار مردم هست و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد و این را مطمئن باشید.

وی افزود: در بحث برق اقدامات لازم در حال انجام است و ان شاالله بزودی تمام مشکلات مردم سیلزده حل شود و در ابتدا باید آب مردم به‌صورت سالم و بهداشتی تامین شود تا شاهد مشکلات دیگر در این مناطق نشوییم.

وی گفت: کار اساسی برای زیرساخت ها انجام گیرد تا مشکلات کمتر شود و مردم به راحتی بتوانند با آسوده‌خاطر زندگی کنند و ترس و هراسی در هنگام بارندگی نداشتی باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بیشتر جمعیت استان در روستاها هست لذا سرعت بیشتر در اجرای طرح های حوزه راه، برق، آب، تلفن و اینترنت و آبخیزداری در اولویت باشد، بیان کرد: مشکلات آبگرفتگی خانه‌ها در شهر کنارک نیز باید پیگیری شود و طرح های نیمه تمام فاضلاب شهری و هدایت آبهای سطحی به نتیجه برسد تا همیشه در کمترین بارندگی مردم با مشکل مواجه نشوند. اما در ابتدا به وسیله پمپ های قوی آب داخل خانه هر چه سریعتر تخلیه شود.

وحیدی ادامه داد: گرگروها (فرسایش خندقی خاک) برخی روستاها را با مشکل جدی تخریب مواجه کرده که امیدواریم با انجام طرح های آبخیزداری و مهار آب ها بتوانیم گرگروها را ساماندهی کنیم و این آبی که سدها ر پر کرده است برای اشتغال و تولید مفید است.

وی از تلاش همه دست اندرکاران و قشرهای مختلف مردم و مسولان برای رسیدگی به وضعیت سیلزدگان تشکر و قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار منطقه چالابه
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده