Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر گفت: در جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور و همراهی شهرداران کلانشهرها، موضوع بودجه را مطرح کردیم که البته وی نیز از این اتفاق اظهار تعجب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران روز سه شنبه در حاشیه سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به خبرنگاران گفت: تا اخر این هفته نیز با رئیس مجلس در مورد بودجه، جلسه و رایزنی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین از جلسه هفته آینده کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با فراکسیون نمایندگان تهران در مجلس خبر داد.

وی یادآور شد: شب گذشته در جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور و همراهی شهرداران کلانشهرها، موضوع بودجه را مطرح کردیم که البته وی نیز از این اتفاق اظهار تعجب کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با انتقاد چندباره خود نسبت به کاهش بودجه کلانشهرها، اضافه کرد: آنچه دولت قول داده و در ردیف‌های بودجه اصلاح شده بود با آنچه که به مجلس رفت متفاوت است؛ به نظر می‌رسد با نادیده گرفتن اصلاحات فکر نمی‌کنند که از کجا و چگونه مساله آلودگی هوا، حمل و نقل و ترافیک حل شود؟

چمران با بیان اینکه کار علمی برای حل مشکلات مذکور، یعنی آماده کردن وسایل حمل و نقل عمومی، گفت: از سوی دیگر کاهش رفت و آمد‌ها و الکترونیک کردن بروکراسی اداری هم در کنار آن مهم است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مادامی که رفت و آمد با اتوبوس یا مترو ممکن نیست و تا وقتی مردم مجبورند از خوردوی شخصی و تاکسی استفاده کنند، آلودگی هوا را در تهران خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بودجه شهرداری شهر تهران شورای شهر مجلس شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس

رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس صبح امروز با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بهارستان دیدار و گفت و گو کرد. 

رئیس دفتر سیاسی حماس سه شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرد و مورد استقبال رسمی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه قرار گرفت. 

همچنین اسماعیل هنیه و هیات همراه دیداری با مقام معظم رهبری داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟! /از رأی نیاوردن باهنر تعجب نکردم
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان