Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوشیدن پیراهن جنجالی برای یونس محمود هم دردسرساز شد

ماجرای حضور ستاره‌های جهان عرب در مسابقه جنجالی همچنان ادامه دارد و عراقی‌ها خواستار اخراج یونس محمود از فدراسیون فوتبال این کشور شدند.

به گزارش طرفداری، یونس محمود ستاره و کاپیتان سابق تیم ملی عراق که یکی از حاضران در بازی منتخب ستارگان جهان و ستارگان کشورهای اسلامی بود، در پاسخ به تلویزیون عراق گفت: از حضور یک مربی صهیونیست (آورام گرانت) در این بازی مطلع نبودیم و غافلگیر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ‌کدام نیز متوجه پرچم رژیم صهیونیستی که روی لباس تیم دیده می‎شد، نشدیم.

وی ادامه داد:

سامی الجابر کاپیتان پیشین تیم ملی عربستان متوجه این موضوع شد و سایر نفرات اطلاع داد. اول گفتیم امکان ندارد ولی وقتی دقت کردیم پرچم را دیدیم. گفتیم راه حل چیست؟ قرار شد همه ما پرچم را محو کنیم که خیلی زود همین کار را کردیم. همه اعضای تیم پرچم را پوشاندند. به هر حال این مسابقه‌ای بود که در یک کشور عربی برگزار می‌شد و نمی‌خواستیم بازی را لغو کنیم یا در مسابقه حاضر نشویم.

با وجود اظهارات یونس محمود انتقادات از این بازیکن و سایر نفرات حاضر در بازی ادامه دارد. برخی از کاربران یونس محمود را به دروغگویی متهم می‌کنند چرا که در تصاویر، عکس او، سامی الجابر و فراس الخطیب در حالی دیده می‌شود که نقش پرچم رژیم صهیونیستی از لباس‌هایشان پاک نشده اما بازیکنانی مثل نواف التمیاط و حسام الحوسنی عمانی با ماژیک پرچم را محو کرده‌اند.

برخی از کاربران عراقی از کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال عراق درخواست کردند پس از اخراج فراس الخطیب از کمیته ملی المپیک سوریه، یونس محمود هم از فدراسیون عراق اخراج شود. وی هم‌اکنون نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق است.

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! داور بازی حذفی استقلال غیر قانونی قضاوت کرد + سند نمرات عجیب طارمی مقابل ویزلا؛ ضعیف ترین بازیکن پورتو؟ باشگاه‌های ایتالیایی توان مالی جذب ولاهوویچ را ندارند آمار عجیب رئال مادرید مقابل کادیز؛ 36 شوت، 82% مالکیت توپ اما بدون گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یونس محمود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا

پارلمان بریتانیا لایحه‌ی بحث برانگیز مربوط به اخراج پناهجویان از بریتانیا را امضا کرد که به موجب آن دولت بریتانیا این اجازه را دارد تا پناهجویانی که به صورت غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند را اخراج و به رواندا منتقل کند.

به گزارش فارس، ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا در راستای تصویب این لایحه قانونی اعلام کرده است که پرواز‌های اخراج مهاجران این کشور از ماه ژوئیه آغاز می‌شود.

سوناک به همراه اعضای حزب محافظه‌کار بریتانیا به دنبال تصویب قانونی هستند که قضات این کشور را ملزم کند، کشور آفریقای شرقی را به عنوان یک کشور ثالث امن در نظر بگیرند.

آن‌ها همچنین قصد دارد تا به وزرا و قانونگذاران در مورد رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی این اختیار را بدهند تا بخش‌هایی از قوانین بین‌المللی و داخلی حقوق بشر را جهت دور زدن حکم دادگاه عالی بریتانیا مبنی بر غیرقانونی بودن ارسال مهاجران با بلیط یک طرفه به کیگالی، پایتخت رواندا را نادیده بگیرند.

به این ترتیب پس از کشمکش‌های فراوان میان اعضای مجلس اعیان و عوام انگلیس بر سر اصلاح لایحه مذکور، در نهایت این للایحه بدون هیچ اصلاحیه‌ای پذیرفته و به مرحله تصویب رسید. به واسطه تصویب این لایحه در هر دو پارلمان در نهایت، لازم‌الاجرا شدن آن قطعی شد.

در عین حال، موسسات خیریه بریتانیا ضمن مخالفت با این طرح عنوان کرده‌اند که اجرای آن غیرممکن بوده و کمک چندانی به کاهش حجم درخواست‌های پناهندگی در این کشور نمی‌کند.

با این حال ریشی سوناک ضمن حمایت از آن عنوان کرده است که تا ده الی دوازده هفته دیگر اولین پرواز پناهجویان به رواندا انجام خواهد گرفت و تاکید کرده است که اجرای این قانون بدون هیچ «اما و اگری» عملی خواهد شد.

وی در جریان حمایت از لایحه مذکور عنوان کرد: پرواز‌ها را آغاز خواهیم کرد و قایق‌هایی راکه مهاجران غیرقانونی را به این کشور می‌آورند، متوقف می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)