Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:54:15 GMT

رونمایی مدیران خودرو از یک برند جدید +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۰۶۲۱

رونمایی مدیران خودرو از یک برند جدید +عکس

شرکت مدیران خودرو ساعاتی قبل برند فونیکس را به صورت رسمی معرفی کرد.

به گزارش مشرق، این نشان تجاری قرار است تا جایگزین برند چری در ایران شود و محصولات لوکس این خودروساز چینی، با نشان فونیکس در بازار عرضه شود. همچنین نشان ام وی ام هم به محصولات میان رده چری، همچنان اختصاص خواهد داشت.
 

 قرار است تا در آینده نزدیک تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو با با نشان تجاری فونیکس وارد بازار ایران شوند و در گام نخست لوکس ترین محصول چری، یعنی تیگو ۸ پرو، در زمستان ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفته می شود که سطح خدمات فروش و پس از فروش خودروهای فونیکس در جایگاه بالاتری نسبت به سایر محصولات ام وی ام است و گارانتی بیشتری هم برای خودروهایی مانند تیگو ۸ پرو و تیگو ۷ پرو در نظر گرفته خواهد شد.

هنوز به صورت رسمی قیمت دقیق فونیکس تیگو ۸ پرو اعلام نشده و معلوم نیست که در چه روزی فروش این کراس اوور لوکس چینی در ایران آغاز می شود. اما مدیران ارشد مدیران خودرو می گویند که در اواسط زمستان ۱۴۰۰ فروش این خودرو به عنوان اولین محصول با نشان فونیکس شروع می شود و احتمالاً قیمتی حدود یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان را خواهد داشت.

تبلیغات محیطی نشان فونیکس مدیران خودرو آغاز شد
به تازگی شرکت مدیران خودرو تبلیغات محیطی نشان تجاری فونیکس را آغاز کرده و در گام نخست، لوگوی این برند را در بیلبوردها معرفی نموده است. فونیکس نشان تجاری به حساب می آید که محصولات لوکس نشان چری و مدیران خودرو را عرضه می کند. به احتمال بسیار زیاد، تیگو ۸ پرو با نشان فونیکس به بازار عرضه می شود.

با توجه به سیاست های جدید مدیران خودرو و از سویی چالش تحریم های بین المللی، این خودروساز بخش خصوصی نشان تجاری فونیکس را برای شاخه لوکس محصولات خود ثبت کرده است. کلمه فونیکس با نوشتار Phoenix معنایی مشابه به ققنوس دارد و به پرنده ای که حدود ۵۰۰ سال عمر می کند و سپس خود را آتش می زند و از خاکستر او پرنده ی تازه ای بر می خیزد، اشاره می کند. اما مدیران خودرو نوشتار این نشان تجاری را به صورت Fownix معرفی کرده است و باید ببینیم که آیا این نام، ریشه معنایی دیگری دارد یا خیر؟

 با توجه به شنیده ها، در هفته های آتی تیگو ۸ پرو مدیران خودرو با نشان فونیکس به بازار عرضه می شود و قرار است تا در آینده نزدیک سایر محصولات لوکس چری نیز با این نشان تجاری در کارخانه مدیران خودرو به تولید برسند.

منبع:اسب بخار

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت خودرو مدیران خودرو ام وی ام چری اخبار خودرو بازار خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مدیران خودرو نشان تجاری تیگو ۸ پرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران

دانشگاه تهران، امسال 90 ساله می شود و به همین مناسبت، برنامه هایی برگزار می شود.

لوگوی ویژه آیین‌های بزرگداشت نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران با عنوان «نماد آموزش عالی ایران» منتشر شد. رویدادهای این بزرگداشت، هشتم خرداد ماه ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد. 

 

  دانشگاه تهران در سال 1313 تاسیس شد. به نوشته دانشنامه ایرانیکا، دانشگاه تهران با ادغام دارالفنون، مدرسه علوم سیاسی، مدرسه طب، مدرسه عالی فلاحت و صنایع روستایی، مدرسه فلاحت مظفر (نخستین مدرسه کشاورزی در ایران)، مدرسه صنایع و هنر (مؤسس کمال الملک)، مدرسه عالی معماری، مدرسه عالی حقوق، و چند مرکز آموزش عالی دیگر تهران شکل گرفت.

دانشگاه تهران، هم اکنون یکی از بزرگترین دانشگاه های ایران به شمار می رود. با این حال اولین دانشگاه معاصر، مدرسه عالی دارالفنون است.

دانشگاه تهران دارای ۱۹ دانشکدهٔ مستقل، ۶ دانشکدگان با ۲۹ دانشکده وابسته، ۵ پردیس منطقه‌ای، ۱۳ مرکز پژوهشی و ۱۸ مؤسسهٔ پژوهشی و پژوهشکده است. 


سردر دانشگاه تهران

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند؟
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • قدرتنمایی بزرگترین عضو خانواده تیگو در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ /عکس
  • EXEED در راس هرم نوآوری چری
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است