Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی می توانیم رشد و توسعه مناطق کم برخوردار را سرعت بخشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای اداری شهرستان آوج روز سه شنبه به ریاست استاندار قزوین با حضور روح الله عباسپور نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، نصرت الله علیرضایی فرماندار، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و مدیران دستگاههای اجرایی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی اعلایی در این نشست اظهارداشت: شهرستان آوج شاید در گذشته از امکانات مناسبی برخوردار نشده اما با داشتن نیروی انسانی توانمند، متعهد و متخصص و نیز ظرفیت های ارزشمندی که در بخش های کشاورزی و گردشگری دارد می تواند در صورت برنامه ریزی اصولی و منطقی و جذب سرمایه های بخش خصوصی به شرایط بهتری برسد.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم از همه ظرفیت ها استفاده بهینه کرده و کمبودهای گذشته را جبران کنیم حتما شاهد رشد و توسعه این منطقه خواهیم بود.

استاندار قزوین یادآورشد: با توجه به محدودیت های منابع اعتباری در بخش دولتی بدون تردید امروز هم برای رسیدن به توسعه بایستی رویکرد ما بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی باشد تا بتوانیم طرح های توسعه را شتاب بخشیم.

اعلایی تصریح کرد: لازم است بستر سرمایه گذاری در شهرستان آوج را مهیا کنیم و با دادن مشوق های لازم به سرمایه گذاران بتوانیم طرح های اقتصادی را عملیاتی کنیم.

وی گفت: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های خوب گردشگری در این شهرستان به توسعه آن شتاب بخشیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای اداری مجلس شورای امام جمعه نیروی انسانی کشاورزی گردشگری سرمایه بخش خصوصی رشد و توسعه سرمایه گذاری استانداری قزوین محمد مهدی اعلایی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیاهپوش، مدیر اجرایی طرح کمربندی نسیم شمال گفت: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال به طول دو هزار و 500 متر و عرض 13 متر، از آذر پارسال اجرایی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت جت شخصی چند؟
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • پیشرفت و توسعه مناطق منفصل شهری در رباط کریم تداوم داشته باشد
  • ضرورت جذب سرمایه گذاری مالی و مشارکت مردمی در توسعه معادن