Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آغاجری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور (استایل لوکیک) در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان از ۳۰ آذر تا ۲ دی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی به میزبانی هیات ورزش‌های رزمی خوزستان در ماهشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی بوده با حضور ۲۸۴ ورزشکار در قالب ۳۵ تیم از ۳۰ استان کشور در اوزان ۵۵- ، ۶۰-، ۶۵-، ۷۰-، ۷۵-، ۸۰-، ۸۵-، ۹۰-، ۹۰+ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان گفت: تنها استان‌های خوزستان و تهران با ۲ تیم در این مسابقات حضور پیدا دارند. همچنین مناطق آزاد کیش، قشم و اروند نیز با یک تیم در این مسابقات حاضر هستند.

وی افزود: حداکثر نفرات شرکت کننده از هر تیم در این مسابقات ۹ ورزشکار، ۲ مربی و یک سرپرست است.

وی با اشاره به آمادگی تیم‌های کیک بوکسینگ هیات خوزستان در این دوره از پیکارها بیان کرد: سعی می‌کنیم مسابقات را در بالاترین کیفیت ممکن برگزار کنیم.

گفتنی است مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور پس از توقف چهارساله بار دیگر از سر گرفته شد.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های رزمی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های رزمی خوزستان اهواز فدراسیون ورزش های رزمی خوزستان اهواز کیک بوکسینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی