Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر کفت: نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان در عرصه همکاری و مشارکت با نیروهای مسلح برای خودکفایی صنعت دفاعی بسیج شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در آیین افتتاح و رونمایی از دستاوردهای جدید در نیروی دریایی ارتش با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و فرمانده نیروی دریایی ارتش با  اشاره به ظرفیت نیروهای مسلح در عرصه خودکفایی صنعت دفاعی و نظامی اظهار داشت: بر اساس تأکیدات فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح در صنعت دفاعی و نظامی به دستاوردهای مهمی دست یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرزند شهید ستاری نیروهای مسلح خوب می‌شناسند تصریح کرد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در عرصه‌های تولیدات و محصولات دانش‌‌بنیان تلاش‌های خوبی کرده‌اند که امروز شاهد دستاوردهای این عرصه در نیروی دریایی ارتش هستیم.

استاندار بوشهر، نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان را فرصتی برای نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: نیروی دریایی ارتش هم ظرفیتی برای  شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شوند که باید به نحو مطلوبی از آنها استفاده شود.  

محمدی‌زاده با بیان اینکه ساز و کار لازم برای استفاده از این ظرفیت‌ها فراهم است خاطر نشان کرد: امروز رونمایی از ‌دستاوردی از جمله خط تولید موتورهای سنگین دیزل دریایی، نخستین کارخانه نوآوری صنایع دریایی ایران در بوشهر تنها بخشی از این اقدامات است.

وی ظرفیت نیروهای مسلح برای خودکفایی صنعتی کشور را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: همواره فرمانده کل قوا بر احیا و استفاده از این ظرفیت تأکید دارند و برای اجرا دستورات فرمانده کل قوا همه تلاش می‌کنیم این ظرفیت فعال و مورد استفاده قرار گیرد.

رونمایی از جدیدترین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش در بوشهر به روایت تصویر ستاری: شرکت‌های دانش‌بنیان نوآوری‌های جدیدی در صنعت دریایی رقم زده‌اند امیر دریادار ‌ایرانی: به تولید موتور‌های سنگین‌تر دریایی ورود کرده‌ایم/ تثبیت حضور ارتش ‌در عمق دریا‌ها و اقیانوس‌ها

استاندار بوشهر اضافه کرد: مشارکت شرکت‌های دانش بنیان با برنامه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش اتفاق میمون و مبارکی است که می‌تواند در بخش‌های دیگر نیروهای مسلح اتفاق افتد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان نیروی دریایی ارتش استاندار بوشهر خودکفایی صنعت نیروهای مسلح صنعت دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است

استاندار زنجان با اشاره به خودکفایی کشور در تجهیزات نظامی گفت: اکنون به برکت رشادت‌های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی، امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، استقلال را مؤلفه مهم ایران اسلامی برشمرد و اظهار کرد: برای داشتن استقلال باید پایه‌های دفاعی و نظامی را محکم کرد و این راهبرد را قانون اساسی بر عهده رهبری گذاشته است و رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و دقت این مهم را محقق کرده‌اند.

وی افزود: چشمان بیدار سربازان ارتش، سپاه و فراجا امنیت امروز کشور را رقم زده است و زمانی که این دلیرمردان در عرصه صیانت از مرزها در محل خدمت هستند ۸۰ میلیون ایرانی در خانه‌های خود با آرامش زندگی می‌کنند.

استاندار زنجان افزود: امروز به برکت خون مقدس شهدا، هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق منطقه است.

وی ادامه داد: اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است.

استاندار زنجان با اشاره به خودکفایی کشور در تجهیزات نظامی گفت: اکنون به برکت رشادت‌های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم.

استاندار زنجان افزود: نظام از همان ابتدا راهبرد خود را تقویت و پشتیبانی از فلسطین قرار داد و رفته رفته با تقویت جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی به نوعی در محاصره قرار گرفت.

افشارچی ادامه داد: امروز اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد و در صورت هر تحرکی، ۱۰ برابر پاسخ آن را دریافت خواهد کرد.

محمدعلی بیرانوند فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان نیز اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد با کسانی که با ملت ایران دشمنی دارند، سر ستیز دارند.

بیرانوند تاکید کرد: این عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

کد خبر 745356

دیگر خبرها

  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید
  • ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است