Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس پس از پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و خواکین اعضای کادر فنی پیشین سرخپوشان پایتخت توانست مجوز فیفا برای حضور در نقل و انتقالات فوتبالی را دریافت کند.

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس که با نظر مستقیم یحیی گل محمدی سرمربی تیم اقدام به جذب وحدت هنانوف و منوچهر صفروف از استقلال تاجیکستان کرده بود به بخش بین‌الملل باشگاه دستور داد تا امور مربوط به ثبت قراردادهای آنها در سیستم فیفا را انجام داده تا بتوانند کارت بازی دریافت کرده و بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین صدری تا پایان هفته ضمانت بانکی مد نظر سازمان لیگ را در اختیار مسئولان حقوقی آنها قرار خواهد داد تا بهانه‌ای برای عدم استفاده از آنها وجود نداشته باشد.

این در حالی است که هنانوف یک روز قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد تا مجبور به عمل جراحی شود. از این رو نمی‌تواند برای تیم جدید خود تا پایان دی ماه بازی کند.

از سوی دیگر منوچهر صفروف برای دریافت مجوز بازی نیاز به صدور کارت بازی‌اش در سیستم TMS (سیستم یکپارچه صدور مجوز بازی از فیفا) دارد.

صفروف امیدوار است بتواند نخستین بازی خود را جمعه پیش رو با پیراهن پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان انجام دهد تا پس از حضور نزدیک به ۵۰ روز در تمرینات سرخپوشان فرصت خودنمایی پیدا کند.

باشگاه پرسپولیس به گل محمدی و بازیکنان تاجیکی خود قول داده است کارت بازی آنها را تا قبل از بازی با ذوب آهن از سازمان لیگ فوتبال دریافت خواهند کرد تا کادر فنی اجازه استفاده از آنها در زمین مسابقه را پیدا کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷ جمعه هفته جاری میزبان ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی

هفته گذشته برای النصر بسیار پر حادثه بود. این تیم یک بار دیگر مقابل الهلال ناکام ماند و با شکست مقابل این تیم از سوپرجام عربستان کنار رفت. در این بازی کاپیتان النصر کریستیانو رونالدو پس از درگیری با علی البلیهی کارت قرمز دریافت کرد و در دقایق پایانی از بازی اخراج شد.

علی البلیهی بازیکن تیم الهلال و تیم ملی عربستان کابوس کریس رونالدو و لیونل مسی بود و در بازی‌های مقابل آن‌ها با رفتارش روی اعصاب بهترین بازیکنان تاریخ رژه رفت.

حالا ویدیویی منتشر شده که ستاره الهلال با مه‌لقا جابری مدل ایرانی دیدار کرده و لباس آبی پرافتخارترین تیم آسیا را به او اهدا می‌کند.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ستاره قرمز‌ها چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید