Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدنان غزی روز سه شنبه در نشست شورای آموزش پرورش به نقش مهم آموزش و پرورش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای فرهنگ جوامع اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش مهمترین و اصلی ترین نهاد اجتماعی است که می تواند بیشترین تاثیر تربیتی را بر روی افراد یک جامعه داشته باشد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش می‌تواند در این مسیر، فرهنگ و ارزش های دینی و حتی مهارت‌های زندگی اجتماعی را به نسل‌های مختلف آموزش و انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه دستگاه های اجرایی و به ویژه خدمات رسان باید نسبت به رفع مشکلات آموزش و پرورش همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.
غزی بیان کرد: برای تسریع در روند حل مشکلات و پشتیبانی از این بخش، لازم است کارگروه رفع موانع و پشتیبانی با حضور دستگاه های مربوطه تشکیل و جلسات آن با قید فوریت برگزار شود.
رییس شورای آموزش و پرورش شوش ادامه داد: مشکلات برق و پشتیبانی از مدارس بخش های مرکزی و فتح المبین شوش از جمله روستاهای خماط، علی اکبر (عین)، چیچالی، سلمان مراونه، ابوسلیله، قلم چی، مرحوم کاظم حمدانی، سبعیه شمالی و بیت مسکین با همدلی و همکاری در اسرع وقت برطرف شوند.
وی به منظور حفظ سلامت فردی و عمومی دانش آموزان خواستار تشدید نظارت و بازرسی عوامل بهداشت و درمان از حوزه‌های امتحانی مدارس شد.

برچسب‌ها مدارس شوش فتح المبین فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس شوش فتح المبین مدارس شوش فتح المبین فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود