Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا میرفخرائی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، بعد از اتمام تورنمنت دو جانبه تیم‌های ملی فوتسال ایران با ایتالیا اظهار داشت: بسیار خوشحالم که تیم ملی فوتسال کشورم را برای مسابقات تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا که رقیب همیشگی ایران بوده دعوت کردیم. این یک موردی بسیار با ارزش برای هر دو کشور بود و خوشحالم که توانستم قدمی برای  ورزش کشورم بردارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طریق سازمان چیچه که در حوزه فرهنگی و ورزشی در ایتالیا فعالیت می‌‌کند، تفاهم نامه ای را میان دو فدراسیون مبنی بر برگزاری بازی‌های دوستانه تیم‌‌های ملی فوتبال و فوتسال، آموزش و سمینارها به امضا رساندیم. از آنجا که  فدراسیون ایتالیا  به دنبال تیمی قوی برای دو بازی دوستانه بودند من ایران را پیشنهاد دادم و پا فشاری کردم تا این بازی به ثبت برسد و همه مشکلات از جمله پخش زنده تلویزیونی و مسائل مختلف برای ویزا را حل کردیم و خدارا شکر به خوبی این دو دیدار دوستانه برگزار شد.

 مدیر برگزار کننده تورنمنت دو جانبه فوتسال ایران و ایتالیا گفت: تیم ملی فوتسال ایران با اقتدار در این مسابقات ظاهر شد و سال‌ها بود که ایران نتوانسته در مقابل ایتالیا به پیروزی برسد.ورزش‌های پرطرفدار همیشه در همه جا حاشیه‌های زیادی دارند که کشور ایران و ایتالیا نیز از آن مستثنی نیست و خوشحالم کلیه مواردی را که ما پیگیری کرده بودیم را توانستیم به موقع و به بهترین حالت جلو ببریم و به انجام برسانیم.
 وی در ادامه گفت: ما بیش از ۲۰ یا ۳۰ مسابقه  برای تیم‌های ملی  فوتبال و فوتسال در ردهای مختلف دو کشور ایتالیا و ایران برنامه ریزی و اجرایی کردیم. از بازی‌های دوستانه برای تیم ملی با مربیگری کی‌روش تا تیم‌های ملی در رده های مختلف و تیم‌‌های فوتبال ساحلی و فوتسال چه برای بانوان و چه برای آقایان  برگزار کردیم. البته من فشار و مشکلاتی را که فدراسیون فوتبال ایران و بخصوص کادر فنی وسرمربی تیم ناظم الشریعه دارند را  درک می‌کنم.

 میرفخرائی افزود: ایتالیا  قدیمی‌ترین آکادمی فوتبال اروپا و شاید جهان را دارد و از طرف دیگر با چهار قهرمانی در جام جهانی فوتبال این کشور مهد فوتبال در جهان است. اگر تیم ملی فوتسال ایران در این کشور در کنار تماشاگران ایتالیایی و داوران ایتالیایی بتواند پیروزی کسب کند واقعا جای بسیار تقدیر دارد که شیر مردان ایرانی این کار را انجام دادند و باید به این کادر و بچه ها بیشتر از این‌ها اعتماد کرد.  بعد از بازی اول  تمام روزنامه‌های ورزشی ایتالیایی از قدرت فوتسال ایران صحبت می‌کردند. بخصوص اینکه ایتالیا در لحظات آخر بازی اول  همه چیز را از دست داده دید و بازی دوم هم نیمه اول مساوی به اتمام رسید و در پایان با نتیجه نزدیک  ۴ بر ۳ این بازی به نفع ایتالیا به پایان رسید.   
انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال ایران ملی فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، فصل فوتبال اروپا به ماه پایانی خود نزدیک شده است و در شرایط کنونی یکی از موضوعات قابل بحث برای هواداران، نیمکت‌های لرزان فصل آینده است. تیم‌های زیادی هستند که اطلاع دارند در پایان فصل سرمربی‌شان به احتمال زیاد قرار است آنها را تنها بگذارد و این موضوع علتی شده تا نگاهی به جایگاه‌های قابل توجه برای فصل بعد داشته باشیم.

بارسلونا - ژاوی هرناندز
سرمربی فعلی بارسلونا مدتی است که رسما اعلام کرده در پایان فصل از بلوگرانا جدا خواهد شد. ژاوی به عنوان مدیر پروژه این تیم اکنون این احساس را دارد که باید محبوبش را ترک کند و ادامه این پروژه را به یک نام دیگر بسپارد. البته که نتایج او با بارسلونا در این مدت به قدری خوب بوده که حتی هواداران نسبت به این خداحافظی تردید داشته باشند.

لیورپول - یورگن کلوپ
اگر امروز به هواداران لیورپول پیشنهاد دهید که لیگ برتر انگلیس تعطیل شود و جام قهرمانی به آنفیلد فرستاده شود، قرار نیست لبخند را روی صورت آنها ببینید، چرا که می‌دانند پایان این فصل به معنای خداحافظی یورگن کلوپ است. مرد معمولی بندر مرسی ساید از سال 2015 با مردم لیورپول هیجان زیادی را تجربه کرده، اما واقعیت این است که دیگر انرژی قبل را ندارد و می‌خواهد این بار تنها قدم بزند.

بولونیا - تیاگو موتا
اگر لورکوزن همراه با آلونسو این عملکرد خارق العاده را نداشتند قطعا به بولونیای تیاگو موتا توجه بیشتری می‌شد، اما باز هم تیم های بزرگ فوتبال اروپا، به تماشای بازی هر هفته بولونیا عادت کردند. البته او این روزها نامش در نزدیکی یوونتوس است و هیچ بعید نیست که در فصل بعد جانشین آلگری شود.

برایتون - روبرتو دی زربی
نتایج او با برایتون فوق العاده بود اما بند 13 میلیون یورویی، موجب می‌شود خواستگاران او مقداری با تامل برای جذب او اقدام کنند. البته که بایرن مونیخ با نگرش دیگری وضعیت این سرمربی را دنبال می‌کند و برایتون مشخص نیست که برای فصل آینده چه نامی را در نظر دارد.

پورتو - سرجیو کونسیسائو
هفت فصل حضور در پورتو، جنجال‌های زیادی به همراه داشته اما خودش هم می‌داند که زمان ماجراجویی جدید فرا رسیده است. او در تیم‌های ۵ لیگ معتبر اروپایی، دو خواستگار ویژه مثل اینتر و لاتزیو داشته اما در وضعیتی که این دو تیم نیمکتشان را به نام‌های دیگری سپرده‌اند، بعید است برای او اقدام کنند.

بایرن مونیخ - توماس توخل
بایرن مونیخ با پروژه‌ای که با توخل شروع کرده بود نتوانست ادامه دهد و شرایط به وجود آمده توسط تکنسین هالیوودی‌ها هرگز خوب ارزیابی نمی‌شود. آنها جام قهرمانی را تحویل لورکوزن دادند و بایرن مونیخ مدت‌ها پیش در جستجوی یک نام جدید برای جانشینی تامی تی است.

آتالانتا - جانپیرو گاسپرینی
گاسپرینی پس از تیمی که در سال ۲۰۱۹ پرورش داد، هیچوقت در آتالانتا احساس قبلش را نداشت و حالا وضعیتش به گونه‌ای است که به خداحافظی از فوتبال ایتالیا فکر کند.

فیورنتینا - وینچنزو ایتالیانو
ایتالیانو پس از تیم خاصی که در فوتبال ایتالیا ساخت و با این تیم موفق شد یک فینال اروپایی تجربه کند، این فصل تیمش سقوط عجیبی را تجربه کرد. تیمش در کوپا ایتالیا شرایط خوبی داشت و از طرفی در جمع ۵ تیم برتر فصل قرار گرفته بود اما به یکباره ۵ رتبه سقوط کرد و حالا در رده دهم جدول سری آ ایتالیا قرار دارد.

نیوکاسل - ادی هاو
ادی هاو نتوانست با نیوکاسل پروژه خوبی که شروع کرده بود را به پایان برساند و حالا اگرچه تیمش نتایج خوبی می‌گیرد و علی‌رغم بازگشتش به فرم خوب خودش، به نظر آینده‌ای در این تیم ندارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • بازتاب عملیات وعده صادق در ترکیه
  • واکاوی تاثیرات حمله ترکیبی ایران به رژیم اسرائیل و بازتاب آن بر معادلات منطقه / تثبیت موازنه قدرت در غرب آسیا
  • نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!
  • بازتاب‌های یک پاسخ مشروع، سرانجام حریم تئاترشهر و خبرهایی از نمایشگاه کتاب
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲۶‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازتاب عملیات «وعده صادق» در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • کیومرث هاشمی: با قهرمانی دل مردم را شاد کنید
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست