Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه اول دی ماه به بیان مسائلی همچون تصویب اجرای بزرگترین مزایده تاریخ بورس، برنامه دولت برای بهره مندی مردم از بنزین سهمیه ای، نجات بورس با ارز ۴۲۰۰ تومانی، تنظیم بازار در بستر شفاف بورس، ماجرای یارانه ۱۵۰ هزار تومانی، خروج چینی ها از ملاکی، می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز به شرح زیر است:

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های اقتصادی بورس بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

مرتضی بلالی اظهار داشت: در ماه‌های آینده خانوار‌های شهر سفیددشت با استفاده از بستر فیبر نوری از سرعت‌هایی تا صد برابر میانگین سرعت اینترنت ثابت بهره مند می‌شوند.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم و اثر بخش دولت سیزدهم توجه به توسعه شبکه فیبر نوری کشور است که با اجرای آن زیرساخت‌های ارتباطی ارتقا یافته و سرعت‌هایی تا صد برابر میانگین سرعت اینترنت ثابت به مشترکین تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۱۶ کیلومتر شبکه فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری

بلالی اضافه کرد: عملیات شوت فیبر در شهر سفیددشت به اتمام رسیده و بعد از تایید نهایی کارشناسان، اینترنت بر پایه فیبر نوری تحویل مشترکین می‌شود.

وی ادامه داد: مشترکین متقاضی دریافت فیبر نوری می‌توانند با مراجعه به سامانه https://iranfttx.ir نسبت به ثبت تقاضای فیبر نیز اقدام و همچنین از گستره اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در سطح استان مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم