Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اعمال محدودیت های جدید ورود مسافران از مرزهای استان گفت: ورود اتباع خارجی جز گروه های هفتگانه از مرزهای استان، از روز شنبه هفته آینده ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، علی مصطفوی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: ازجمله این گروه های ۱۵ گانه می توان به دارندگان پروانه اقامت، روادید تحصیلی، روادیدی تجارتی و بازرگانی، روادید حق کار، روادید درمانی، روادید سرمایه گذاری و دارندگان مهر خروج در گذرنامه ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین ورود مستقیم و غیرمستقیم از هشت کشور جنوب آفریقا و چهار کشور اروپایی شامل انگلیس، فرانسه، نروژ و دانمارک تا ۱۵ روز از شنبه هفته آینده ممنوع اعلام می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: ایرانیانی هم که قصد ورود به کشور داشته باشند، باید پی سی آر منفی داشته، کارت واکسن ۲ دُز ارائه داده و در مرز هم تست بدهند.

مصطفوی ادامه داد: افرادی هم که با تست مثبت کرونا قصد ورود به کشور داشته باشند، باید در مکان اقامتی تهیه شده در نقاط مرزی قرنطینه شوند تا زمانی که تست منفی خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه قدرت سرایت سویه امیکرون بسیار بالاست، گفت: باید اقناع سازی مردم در راستای کمک برای جلوگیری از شیوع بیشتر این سویه با تلاش همگانی صورت گیرد.

وی افزود: رسانه ها نیز باید ضمن تشویق مردم به تزریق دُز سوم واکسن کرونا، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و بهداشت فردی را نیز باید در بین جامعه ترویج کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: مردم باید در کنار توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی، از تجمع غیرضروری به ویژه دورهمی های خانوادگی اجتناب کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آذربایجان غربی سرمایه گذاری رسانه جامعه معاون استاندار علی مصطفوی معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی معاون استاندار آذربایجان غربی کرونا آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنجشنبه در هشتمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۳ علیرضا عباس زاده در ادامه بازدیدهای خود از پایگاه‌های امدادی و خدماتی مستقر در نقاط مختلف شهرستان‌های خراسان جنوبی به همراه تعدادی از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در پست شهید امداد گر سید فخرالدین عمادی جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند که در ورودی این شهر از سمت مشهد استقرار یافته است، حضور پیدا کرد.

در جریان این بازدید سید محمد رفیعی مسئول جوانان و خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند توضیح‌های لازم در خصوص چگونگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این پست هلال احمر ارائه کرد.

در ادامه معاون استاندار خراسان جنوبی علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف این پست، به پویش بهرفت جمعیت هلال احمر پیوست.

شایان ذکر است که پست امدادی شهید امدادگر سید فخرالدین عمادی چند روز پیش با حضور استاندار، فرمانده انتظامی استان، فرماندار بیرجند و تعدادی از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان افتتاح شد.

محمد علی کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خدایان جنوبی در آئین افتتاح طرح ملی خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در این پست بیان داشت: هر ساله جمعیت هلال احمر در کنار دیگر سازمان‌ها برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی و کاهش سوانح جاده‌ای اقداماتی را انجام می‌دهد.

محمد علی کاوسی افزود: امسال با ایجاد ۹۶ پایگاه امداد و نجات همراه با امداد رسانی، پاسخگویی به مسافران نوروزی انجام می‌شود.

۱۱ پایگاه خدمات بشر دوستانه

کاوسی از ایجاد پست‌های خدمات بشردوستانه در ۱۱ نقطه استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این پایگاه‌ها علاوه بر راهنمایی مسافران، کودکان هم می‌توانند از امکانات فراهم شده برای آنها در اتاق کودک استفاده کنند.

به گفته وی با توجه به اینکه بیشتر حوادث جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد، امسال تصمیم گرفته شد که این پست امدادی در وسط ۳۰ کیلومتری ورود به شهر بیرجند استقرار پیدا کند.

کد خبر 6063427

دیگر خبرها

  • ضرغامی: دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است/ به دنبال لغو روادید بیش از ۶۰ کشور هستیم
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های شمالی البرز
  • دیدار مدیر کل امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز
  • ۵۰ایستگاه فرهنگی درسواحل استان بوشهر ایجادشد/استقرار۲۹ناجی غریق
  • شتاب روند توسعه و آبادانی در آذربایجان‌غربی