Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود رستمی به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۱۶ نقطه حادثه‌خیز در استان آشکارسازی و ایمن‌سازی شده است، گفت: ۶۵ نقطه حادثه‌خیز استان رفع شده و تا به امروز هفت نقطه به طور کامل برطرف شده است.

وی با اشاره به بررسی ۸۶ نقطه پیشنهادی به عنوان نقطه حادثه‌خیز در استان، تصریح کرد: این نقاط با همکاری پلیس شناسایی و بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری استان همدان با بیان اینکه پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه در استان وجود دارد، تصریح کرد: برف‌روبی جاده‌های استان با ماسه و نمک می‌تواند به بافت جاده‌ها آسیب بزند که اگر رانندگان برای وسایل نقلیه خود از زنجیر چرخ استفاده کنند استفاده از ماسه و نمک کاهش خواهد یافت.

رستمی در ادامه تاکید کرد: سالانه ۱۰ هزار تن نمک و ۸۰ هزار تن ماسه در جاده‌های استان همدان خریداری و ذخیره می‌شود.

این مسئول در ادامه به بحث راهداری زمستانی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: ۳۴ راهدار خانه با ۵۳۲ نیروی انسانی به شکل شیفتی در حال آماده باش کامل هستند.

معاون راهداری استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۳۱۲ دستگاه از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در طرح زمستانی امسال به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

کد خبر 5381335

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود رستمی تصادفات رانندگی همدان ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا بارش برف آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا آتش سوزی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جعفر صادقی پور معاون راهداری و راه‌های روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم‌های روشنایی در محور‌های برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و ۲ عملیات راه اصلی بوده با اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.    وی اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.    صادقی پور یاد آور شد: همچنین در این مدت زمان تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال، تعمیر و نصب شد.    وی ادامه داد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلو اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲ در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه‌ها در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر