Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتسال ایتالیا از انجام دو بازی دوستانه با تیم ایران خرسند است به این دلیل که ایران یکی از قدرت های برتر فوتسال جهان و تیم هفتم دنیا به حساب می آید. 

به گزارش "ورزش سه"، دو بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایتالیا در برابر ایران سخت و نفس گیر بود چرا که در بازی اول ایتالیا با نتیجه 6-4 شکست خورد اما در بازی دوم با نتیجه 4-3 به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو مسابقه هم برای تیم ایتالیا سود ند بود و هم برای تیم ایران. به خصوص که سرمربی تیم ملی فوتسال ایران دست به جوانگرایی در تیمش زده بود و  ترکیب ایران به نسبت آخرین بازی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی لیتوانی و در برابر قرقیزستان دستخوش تغییرات زیادی شده بود. مسابقه ای که در آن ایران شکست خورد و نتوانست به جمع 4 تیم برتر جام جهانی راه پیدا کند. 

 

سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا در تحلیل بازی دوم تیم ملی فوتسال این کشور در برابر ایران نوشت: این بازی هم همانند بازی اول سخت و نفس گیر بود با این تفاوت که ایتالیا با توجه به تجربیاتی که از بازی نخست به دست آورد راه پیروزی را یاد گرفت و در نهایت نقشه خود را برای شکست ایران عملی کرد. این برتری تنها با یک گل به دست آمد اما ارزشمند است به این خاطر که ایران یکی از قدرت های برتر فوتسال جهان به حساب می آید. 

 

سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا هم چنین نوشت: ما دوست داریم این تجربه تکرار شود و در راستای همکاری دو جانبه به تهران سفر خواهیم کرد تا تجربه بازی دوستانه با ایران در تهران را هم به دست بیاوریم.

فوتسال تیم ملی فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال محروم و جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مربی تیم استقلال را از یک بازی محروم و جریمه نقدی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال آمده است:

کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد

«درباره گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی‌رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی با لحاظ ماده 94 این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده 50 مقررات موصوف به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد