Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه هفته مقاومت با حضور در قم، تعدادی از رزمندگان پیشکسوت و خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار «داود غیاثی راد» نماینده ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در قم، از تعدادی از رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم استان تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار «احمد فتوحی» جانشین فرماندهی لشکر 17 امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس، «محمد سوری» و «حسن فروزان» از جانبازان دفاع مقدس لشکر 17، «معصومه ظهیری» استاد حوزه و فعال انقلابی و همسر روحانی شهید «حسن طباخی»، همسر شهید «شهروز مظفری نیا» سرتیم حفاظت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، «حسین شکارچی» جانباز و رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس، همسر شهید مدافع حرم «مهدی ایمانی» و خانواده روحانی شهید مدافع حرم «محمدمهدی مالامیری» افرادی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

اکران تصاویر شهدا همزمان با شب یلدا در پایتخت + تصاویردومین یادواره شهدای حمل و نقل استان یزد برگزار شددرخشش عکاس تسنیم در جشنواره ملی فانوس/صادقیان: به ثبت لحظه‌های ماندگار خانواده شهدا افتخار می‌کنم

در دیدار با رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا، لوح تقدیر از سوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه هدیه متبرک فرماندهی معظم کل قوا، تقدیم شد.

به گفته سردار غیاثی راد، قم نوزدهمین استانی است که برنامه تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا در آن اجرا می‌شود.

دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران، از دیگر برنامه‌های حضور سردار غیاثی راد در قم بود.

در دیدار‌های فوق، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، حجت الاسلام غلامرضا ناظمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سرهنگ سید حسن حسینی معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، غلامرضا زینل بک مشاور ایثارگران استانداری قم، سرهنگ نعمت محسنی زرین فرمانده ارشد ارتش در قم و نمایندگان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش و نیروی انتظامی حضور داشتند.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمندگان و خانواده های معظم شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی متن پیام تسلیت مشترک حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و مالک رحمتی بدین شرح است:

بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت یکی دیگر از اسوه‌های صبر و بردباری مادر شهیدان والامقام محمدباقر و مرتضی خانمحمدی؛ حاجیه خانم ابراهیم پور دخانی غمی جانکاه بر دل‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران گذاشت و همه ما را اندوهگین کرد.

به راستی که کلمات عاجز از بیان جلوه‌های ایمان و ایثار آن انسان وارسته است که فرزندان عاشورایی تربیت و به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کرد و تفسیر سوره صبر و ولایت مداری را در عمل به منصه ظهور رساند.

اینجانبان با ادای احترام به مقام والای همه پدران و مادران شهدا، فقدان آن مرحومه مغفوره را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم خانمحمدی و دخانی و همه بازماندگان به خصوص اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و در این ایام پرفیض ماه مبارک رمضان که موسم تضرع و بندگی به درگاه ایزد منان است برای روح بلند آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز
مالک رحمتی
استاندار آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • تحویل سرخ سال ۶۷ روی جاده ام‌القصر/ مصداق «احسن الاحال» را در سیمای رزمندگان می‌دیدیم
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست