Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاراته قهرمانی آسیا با کسب مدال برنز برای تیم کاتای تیمی بانوان ایران آغاز شد.  روز پایانی رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از صبح امروز، چهارشنبه در آلماتی قزاقستان آغاز شد و در شروع مسابقات تیم کاتای تیمی بانوان ایران با برتری در دیدار رده‌بندی به مدال برنز رسید. در روز پایانی رقابت‌ها، تیم کاتای تیمی ایران با ترکیب نجمه قاضی زاده، الناز تقی پور و شادی جعفرزاده به مصاف تیم قزاقستان رفت و با برتری ۲۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۶ بر ۲۴.۴۲ به مدال برنز مسابقات دست یافت. تیم کشورمان برای حضور در دیدار رده‌بندی، در مرحله مقدماتی در گروه خود با تیم‌های اندونزی، کامبوج و کویت به رقابت پرداخت و با کسب امتیاز ۲۳.۳۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و از صعود به دیدار نهایی بازماند. دیدارهای نهایی مسابقات کومیته تیمی و انفرادی این رقابت‌ها تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد و نمایندگان کشورمان شانس کسب ۶ مدال طلا را خواهند داشت. مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاراته قهرمانی کاتای تیمی مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد