Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر پارک لیان با وسعت ۲۵۰ هکتار در جوار خلیج‌فارس را یک ظرفیت مهم دانست و گفت: این مجموعه با نگاه سرمایه‌گذاری و گردشگری تعیین تکلیف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در بررسی روند اجرا ساخت مسکن توسط سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، خدمات سپاه در عرصه‌های گوناگون را مورد ستایش قرار داد و با اشاره به اجرا طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی اظهار داشت: سپاه پاسداران طرح‌های مهمی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال اجرا دارد که ساخت مسکن محرومان و نیازمندان از آن جمله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تلاش‌های سپاه در توجه به مطالبات مردم تصریح کرد: ساخت مسکن ویژه کارکنان این مجموعه نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات و تحقق مطالبات آنان دارد که همکاری برای توسعه زیرساخت‌های لازم این طرح‌ها ضروری است.

استاندار بوشهر ساخت تالار اقامتی گردشگری در پارک لیان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این مجموعه برای خدمات‌رسانی به مردم در حال ساخت است که نقش مهمی در جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در این پارک دارد.

محمدی‌زاده با اشاره به استقرار پارک لیان در کنار خلیج‌ فارس تصریح کرد: این مجموعه با وسعت 250 هکتار‌‌ با چشم‌انداز دریا در جذب گردشگر و توریسم تاثیرگذار است.

وی  پارک لیان  را یک ظرفیت مهم در عرصه گردشگری و سرمایه‌گذاری دانست و گفت: این مجموعه با نگاه سرمایه‌گذاری و گردشگری تعیین تکلیف شود.

استاندار بوشهر: 40 هزار مترمکعب فاضلاب در شهرهای مختلف استان بوشهر در طبیعت رها می‌شوداستاندار بوشهر: شرکت‌های دانش‌بنیان برای خودکفایی صنعت دفاعی بسیج شده‌انداستاندار بوشهر: عملیات اجرایی طرح جهش تولید مسکن در استان بوشهر آغاز می‌شود

استاندار بوشهر پارک ملت در ادامه بوستان لیان را یک مجموعه مهم دیگر دانست و تصریح کرد: پارک ملت در حریم نیروگاه اتمی، بوشهر به فضای سبز با مشارکت شهرداری تبدیل می‌شود.

محمدی‌زاده محل تأمین آب پارک ملت را پساب تصفیه‌خانه فاضلاب پایگاه دریایی بوشهر دانست و تأکید کرد: این پارک با وسعت 157 هکتار نقش مهمی در اجرا طرح‌های گردشگری، جنگل‌کاری و توسعه فضای سبز دارد.

وی اتحاد و همدلی مجموعه مسئولان استان بوشهر را درخور تحسین دانست و بیان کرد: اکنون با اتحاد و همدلی میان استاندار، معاونان استانداری، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، شهرداری و شورای شهر بوشهر زمینه تحقق مصوبات و تصمیم‌گیری‌ها و توسعه پیشرفت شهر بوشهر در راستای تحقق مطالبات مردم را بیش از پیش فراهم می‌کند.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار بوشهر سرمایه گذاری استان بوشهر پارک لیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از رشد 8 برابری آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت‌های فرسوده در مقایسه با سال‌های گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، مهدی هدایت در خصوص املاک فاقد سند گفت: پس از ابلاغ برنامه چهارم توسعه شهر تهران در زمینه نوسازی بافت های فرسوده، یکی از احکام این برنامه اخذ سند برای پلاکهای واقع در بافت فرسوده است و طبق حکم70 برنامه چهارم توسعه شهر تهران مقرر شده که به منظور رفع موانع، تسریع و تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند بافت های فرسوده با هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط در سال 1402 نسبت به اخذ سند و نوسازی این قبیل املاک اقدام گردد. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: با تلاشهای صورت گرفته و بکارگیری ظرفیت ستاد بازآفرینی شهر تهران و همکاری شایسته اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند طی سال 1402 دو برابر میزان مصوب برنامه چهارم توسعه بوده است.

هدایت با بیان این که آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت های فرسوده در مقایسه با سال های گذشته 8 برابر رشد داشته است، افزود: انتظار داریم با همکاری مشترک سازمان نوسازی و اداره کل ثبت اسناد و املاک و سایر دستگاه های مرتبط روند رو به رشد صدور سند تداوم داشته باشد تا بتوان با و پیگیری های شهرداری تهران بر چالش های بناهای ناایمن بافت فرسوده در مواقع بحران غلبه کرد.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم