Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری ثابت بود و در ۱۷۸۷ دلار و ۱۰ سنت ایستاد. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا تغییر چندانی نداشت و ۱۷۸۸ دلار و ۸۰ سنت معامله شد. بهای معاملات این بازار روز سه شنبه با ۰.۳ درصد کاهش، در ۱۷۸۸ دلار و ۷۰ سنت معامله شد.

به گفته استفن اینس، از شرکای شرکت SPI، اگرچه نگرانیها نسبت به شیوع واریانت اُمیکرون ادامه دارد، عدم وجود عوارض نگران کننده تا حدودی باعث آسودگی خاطر سرمایه گذاران شده و دلیل حرکت به سمت دارایی‌های پرریسک‌تر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا فضای تورمی در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ روی تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای تعدیل سریع‌تر محرکهای مالی تاثیر خواهد گذاشت و می تواند دلیل فروش طلا باشد اما ابهامات پیرامون اُمیکرون، روند نزولی طلا را محدود کرده است.

شاخص دلار بخشی از افت اخیرش را جبران کرد و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی گران‌تر ساخت.

بازده اوراق خزانه آمریکا نزدیک به بالاترین حد یک هفته اخیر ثابت بود و قیمت طلا را تحت فشار کاهشی قرار داد زیرا بازده بالاتر هزینه نگهداری طلا را بالاتر برده و به جذابیت سرمایه گذاری در این فلز ارزشمند آسیب می‌زند.

تحلیلگران اعلام کردند معاملات پایان سال احتمالا در بازارهای گسترده به خصوص طلا اندک خواهند ماند و این فلز ارزشمند سال ۲۰۲۱ را در بازه معاملاتی کوچکی به پایان می برد.

بر اساس گزارش رویترز، با وجود رشد آمار ابتلا به کووید ۱۹، بازارهای سهام آسیا روز چهارشنبه تحت تاثیر بهبود ریسک پذیری سرمایه گذاران با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، صعود کردند.

تحلیل فنی نشان داد هر اونس طلا ممکن است حمایت در سطح ۱۷۸۵ دلار را تست کند و احتمال زیادی وجود دارد که پایین این سطح شکسته شده و طلا به محدوده ۱۷۷۳ تا ۱۷۷۸ دلار عقب نشینی کند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۲۲ دلار و ۵۳ سنت رسید. بهای هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد کاهش، به ۹۲۹ دلار و ۳۹ سنت رسید. بهای هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، ۱۷۹۸ دلار و ۲۸ سنت معامله شد.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1585104

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار طلا و ارز سکه و طلا بازار جهانی طلا افزایش قیمت کاهش قیمت ها برای تحویل فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری

تین نیوز

چراغ اول فروش تریلی در سال 1403 را یک شرکت داخلی با فروش تریلی های پرقدرت چینی روشن کرده است. این تریلی ها با پیش پرداخت 2.75 میلیاردی و تحویل فوری به فروش گذاشته شده است.

بر اساس خبر منتشر شده در رسانه ها شرکت آرین دیزل در نخستین فروش خود در سال ۱۴۰۳ تریلی های شکموتو را به خریداران عرضه کرده است. این کشنده پرقدرت چینی در این بخشنامه با مدل ۱۴۰۳ به متقاضیان تحویل خواهد شد و طبق اعلام این شرکت تحویل این تریلی ها به خریداران به صورت فوری خواهد بود. آغاز ثبت نام کشنده شکموتو از ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳-  شنبه می باشد.

قیمت نهایی فروش تریلی شکموتو در نخستین بخشنامه 1403

قیمت نهایی اعلام شده برای فروش این کشنده در بخشنامه ۵.۷۴۵ میلیارد تومان بیان شده است. شما در زمان ثبت نام ۲.۷۵۰ میلیارد تومان را پرداخت می کنید. مابقی مبلغ به صورت چک از شما دریافت می گردد. شما باید ۶ فقره چک هر کدام به مبلغ ۴۹۹ میلیون تومان را تحویل دهید. سود مشارکت در بخشنامه ۱۰ درصد بیان شده و سود انصراف نیز ۱۱ درصد عنوان شده است. جریمه تاخیر نیز ۸ درصد است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • افزایش بهای جهانی نفت