Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در اولین جلسه ستاد دهه‌ی فجر استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان و اعضا ستاد در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان را مصداق مردمی بودن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر دانست و گفت: پارسال توفیق داشتیم علی‌رغم اینکه درگیر کرونا بودیم، بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی را در سطح استان برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به منظور کیفیت برنامه‌ها و اجرای مدون آن ها، ۸ کمیته تخصصی زیرمجموعه کارگروه ورزش و جوانان تشکیل شد.

پاریزی تصریح کرد: همچنین ۴۷ پروژه ورزشی با بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

او بیان کرد: در نتیجه انجام این برنامه ها، کارگروه ورزش و جوانان توانست رتبه نخست ارزیابی را به خود اختصاص دهد که جا دارد از همه دست اندرکارانی که در این زمینه اقداماتی انجام دادند، تشکر و قدردانی کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: برای برنامه‌های پیش رو نیز امسال علاوه بر تشکیل کارگروه ها، برگزاری مستمر جلسات را در دستور کار داریم.

پاریزی افزود: تفاوت برنامه‌های امسال نسبت به برنامه‌های سال قبل در حوزه ورزش و جوانان و در کارگروه ورزش و جوانان این است، پیش‌بینی برگزاری ۶ رویداد بزرگ ملی و بین المللی که مصادف با ایام دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانیست، انجام شده است.

او تصریح کرد: البته بسیاری از این برنامه‌ها به دلیل ترافیکی که در ایام شهادت وجود دارد به بهمن ماه و ایام الله دهه فجر موکول می‌شود.

پاریزی بیان کرد: برای هماهنگی این برنامه ها، دیروز جلسه با حضور مدیران ارشد استان و برخی روسای هیئت‌های ورزشی برگزار شد که پیش بینی برنامه‌های لازم انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سه رویداد بین‌المللی با حضور کشور‌های حوزه مقاومت و کشور‌های اسلامی قرار است در کرمان برگزار شود که این یک همت جمعی و هم افزایی از سوی همه دستگاه‌ها می‌طلبد تا این اتفاق مبارک به نام کرمان به رقم بخورد.

پاریزی افزود: بسیاری از این اتفاقات و رویداد‌ها قرار است در تقویم فدراسیون‌ها به نام سردار سلیمانی ثبت شود و در حقیقت یک رویداد بین المللی باشد تا بتواند یک برد جهانی داشته باشد.

او تصریح کرد: همه این‌ها هدفش این است تا ما بتوانیم هم تفکرات شهید سلیمانی و هم مکتب وی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ترویج دهیم.

پاریزی ابراز امیدواری کرد، با ظرفیتی که ورزش در حوزه جوانان دارد بتوانیم این کار را در کرمان به عنوان پایلوت کار و پایتخت حوزه مقاومت نهادینه کنیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان سردار سلیمانی وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان استان کرمان بین المللی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است

مریم محقق در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با عنایت به جایگاه دفتر زنان و ایفای نقش دبیری ستاد جوانی جمعیت مأموریت‌ها، وظایف جوانی جمعیت و وظایف گسترده در این حوزه با عنایت به مشکل جمعیتی استان و کشور قدمهای بسیاری در راستای آگاه‌سازی، اقناع سازی و هوشیار سازی اقشار مختلف صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ازدواج و تکثیر نسل نیاز حیاتی کشور است افزود: برای مدیران دستگاه‌های اجرایی که با عنایت به مواد قانونی مرتبط به هر دستگاه اقدامات شایسته ای در راستای جوانی جمعیت انجام شده است که منتج به فرزند آوری بیشتر در استان شود.

معاون امور زنان و خانواده استانداری همدان یادآور شد: مطمئناً وجود نیروی جوان، خلاق، مبتکر، متفکر، پویا و بالنده هر کشوری یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت آن کشور به حساب می‌آید و یقیناً برگزاری رویداد جوانی جمعیت با شعار سهم من از جوانی جمعیت از اتفاقات و برنامه های بزرگی است که با شناسایی و تجلیل از برگزیدگان در حوزه‌های مختلف جمعیتی، قدمهای مؤثری در راستای جوانی جمعیت و هوشیار سازی اقشار مختلف در این خصوص نقش مهم و مؤثری در این راستا خواهد داشت.

کد خبر 6088198

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود