Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته سیزدهم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها امروز (چهارشنبه اول دی‌ماه) با هفت دیدار در سیرجان، تهران، اصفهان، مریوان، ورامین، یزد و گنبد پیگیری می‌شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امروز (اول دی‌ماه) دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان به پایان می‌رسد و با استناد به ماده ۴۲ فصل سیزدهم آیین‌نامه برگزاری رویدادها و انضباطی، تمامی باشگاه‌ها موظف به تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی به میزبان ۵۵ درصد قرارداد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است که زمان نقل و انتقال بازیکنان آزاد از روز شنبه چهارم دی‌ماه آغاز می‌شود و تا چهارشنبه هشتم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5381617 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال سازمان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی فوتبال کشور جام حذفی کاراته تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی کاراته لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس والیبال فوتسال یحیی گل محمدی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان میزبان تور ملی والیبال ساحلی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، براساس اعلام کمیته ساحلی تور ملی والیبال ساحلی مردان رده سنی آزاد (گرامیداشت هفته خلیج فارس) از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه در روستای سلخ واقع در جزیره قشم برگزار می‌شود که شرایط برگزاری این رقابت‌ها به این شرح اعلام می‎شود:   تور ملی والیبال ساحلی مردان رده سنی آزاد (گرامیداشت هفته خلیج فارس) از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه در روستای سلخ واقع در جزیره قشم برگزار می‌شود.   ورودی این مسابقات ۳۰ میلیون ریال است.    براین اساس تیم‌های متقاضی روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه وارد محل برگزاری مسابقات خواهند شد و قرعه‌کشی در همین روز انجام می‌شود.   ششصد میلیون ریال جایزه برای برگزیدگان این تور ملی در نظر گرفته شده و اسکان تیم‌ها رایگان است.

دیگر خبرها

  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • ۶۰۰ میلیون جایزه تور ملی والیبال ساحلی در قشم
  • بازگشت دامنه نوسان بورس به حالت عادی از چهارشنبه
  • زمان اجرای افزایش مالیات بر ارزش افزوده
  • این گل قهرمان لیگ برتر را مشخص کرد (عکس)
  • هرمزگان میزبان تور ملی والیبال ساحلی شد
  • زمان پایان لیگ برتر مشخص شد
  • اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
  • جوایز لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد
  • جایزه قهرمان لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد