Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از کسب رتبه نخست خوزستان در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهوازبه نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان،  آقارضا فتوحی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از کسب رتبه نخست گفت و گوی دولت و شورای بخش خصوصی خوزستان در کشور خبرداد و اظهار داشت: استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی و اصفهان هرکدام به تفکیک با دریافت 100 درصد امتیازهای ارزیابی به صورت مشترک رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان عنوان داشت: تشکیل نشست‌های شورا، ارائه موضوعات و دستور کار نشست‌ها، دستاوردهای استانی، پیشنهاد موضوعات کاری با ابعاد ملی و فراگیر، ارائه مستندات مربوط به نشست‌ها، فعالیت‌های دبیرخانه‌ای و همچنین دریافت امتیاز ویژه، از جمله شاخص‌های ارزیابی وزارت کشور در زمینه عملکرد شوراهای استانی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان منصوب شدصادق خلیلیان، گزینه احتمالی دولت برای استانداری خوزستانتغییرات مکرر در استانداری خوزستان / انتصابات در معاونت سیاسی تا چه زمانی ادامه دارد؟موافقت مجلس با ارسال گزارش عملکرد استانداری خوزستان به قوه قضائیه

فتوحی ادامه‌داد: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان تنها استانی است که در این دوره از ارزیابی‌ها نسبت به دیگر استان‌های کشور موفق به برخورداری از سقف امتیازهای رتبه بندی شده است.

وی افزود: شوراهای استانی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با توجه به ماهیت عملکرد و جایگاه قانونی خود بر اساس ماده 75 قانون برنامه پنجم توسعه، مواد 11 و 13 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و همچنین ماده 12 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور به‌عنوان ابزاری جهت هم‌افزایی و فهم مشترک دولت و بخش خصوصی در زمینه اصلاح فرآیندها و رفع موانع حوزه تولید و سرمایه گذاری محسوب می‌شوند.

فتوحی با اشاره به جایگاه حاکمیتی وزارت کشور به منظور نظارت و بررسی عملکرد شوراهای استانی گفت: استاندار خوزستان رئیس این شورا و مسئولیت دبیرخانه آن با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز است.

معاون هماهنگی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه وزیر کشور در نامه‌ای به رئیس جمهوری، ضمن ارائه نتایج ارزیابی‌های انجام شده شورای‌های گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کشور خواستار تسریع در قرار گرفتن مصوبات شورای ملی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در دستور کار هیات دولت شد و گفت: رعایت تبصره چهار، ماده 12 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور نیز (مبنی براینکه "مصوبات شورا حداکثر در مدت 30 روز در دستور کار هیات دولت قرار می‌گیرند تا در خصوص آنها تصمیم گیری شود") از رئیس جمهوری مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی تصریح‌کرد: وزیر کشور همچنین بر ضرورت صدور بخشنامه‌ای از سوی معاون اول رئیس جمهوری در راستای اجرای مواد 2 و سه قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار به منظور دریافت نظرات تشکل‌های غیردولتی اقتصادی پیش از ابلاغ رویه‌های اجرایی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، حوزه امور مالیاتی، تجارت خارجی، کار و تامین اجتماعی، کشاورزی و آبزی پروری بالاترین سهم در حوزه موضوعی مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان در 6 ماهه نخست 1400 را دارند.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استانداری خوزستان شورای گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران درباره رکورد جوجه ریزی در استان مازندران، گفت: مازندران در ۶ ماهه اخیر برای سومین بار به رکورد جوجه‌ریزی دست یافت و استان گلستان که همتراز مازندران در میزان جوجه ریزی قرار دارد در این مدت دو میلیون قطعه کمتر از مازندران جوجه ریزی داشته است که نشان از تعهد و تلاش مدیران و مرغداران استان برای تحقق جهش تولید در این بخش است.

حسن خیریانپور افزود: این اقدام اولین گام بلند کشاورزی مازندران در راستای تحقق برنامه‌های جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: رکورد بی سابقه جوجه ریزی ماهانه استان مازندران با ثبت ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در فروردین ماه در کشور و استان شکسته شد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران افزود: تعداد جوجه ریزی استان در فروردین ماه امسال با رکورد بی سابقه در بازه زمانی مشابه با ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در واحد‌های مرغ گوشتی بود که معادل ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور است.

خیریانپور تصریح کرد: پیش بینی می‌شود بیش از ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود.

وی گفت: در این مدت سه شهرستان ساری با ۲ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه رتبه اول، آمل با بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

دیگر خبرها

  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • کسب رتبه نخست عملیات ثبت نام تمتع کشور توسط حج و زیارت استان سمنان
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی در اسلام آباد
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران
  • فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور
  • خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد
  • لزوم بازنگری برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد در استان تهران
  • گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن