Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: همزمان با شب یلدا ۳۰۰ کودک بیمار و والدین آن‌ها و هم چنین کادر درمانی در ۵ بخش اطفال بیمارستان افضلی پور از برنامه‌های یلدانه جمعیت هلال احمر استان کرمان بهره‌مند شدند.

او با اشاره به توزیع ۳۰۰ بسته پذیرایی و هدیه بین کودکان و والدین آن‌ها و هم چنین کادر درمانی افزود: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده و فضاسازی بخش‌های اطفال کودکان ۱۶ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برنامه یلدانه در ۲۴ پایگاه ثابت و موقت امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: ۵۷۰ امدادگر در پایگاه‌های امدادونجات در شب یلدا کشیک بودند که روسای شعب، ائمه جمعه و بخشداران در برخی از پایگاه‌ها حضور یافته وبه آنان خداقوت گفتند.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر کادر درمان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خدابنده لو بااشاره به اینکه در حال حاضر ۶۷۸ کودک تحت حمایت حامیان این نهاد هستند، گفت: ۳۰۰ کودک نیز چشم انتظار حامی هستند.

وی افزود: این ۳۰۰ کودک و نوجوان تحت پوشش خدمات دفتر مراقبت در خانواده قرار دارند و به صورت ماهیانه امداد مالی دریافت می‌کنند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت‌های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد