Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با تاکید بر اینکه تامین نیازهای اساسی مردم مهمترین دغدغه ما است گفت: تمامی مسئولان استان باید با وحدت رویه، انسجام و اشراف کامل بر موضوعات نسبت به کنترل و رصد بازار برنامه ریزی و اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه جلسه ستاد ملی تنظیم بازار که روز چهارشنبه به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: تامین کالاهای اساسی و کنترل بازار از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه مطالب مهمی مطرح شد و تصمیماتی در خصوص نظارت بر قیمت ها، روند توزیع و انبار کالاها گرفته شد.

عبداللهی گفت: در این راستا جلسه قرارگاه تامین امنیت غذایی استان، جلسه استانی ستاد تنظیم بازار و جلسه کمیسیون اقدام مشترک با هدف ایجاد هماهنگی  بین تمامی مسئولان مربوطه برای کنترل بازار تشکیل شد.

وی افزود: تاکیدات لازم برای کنترل بازار را داشتیم و از سوی دیگر باید به نیازهای مردم توجه جدی شود.

عبداللهی گفت: همچنین برای تمرکز در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در خصوص تنظیم بازار، رییس تعزیرات حکومتی استان بعنوان سخنگوی ویژه انتخاب شد.

استاندار البرز افزود: پیش بینی ها برای تامین مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم برای مناسبت هایی همچون ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان از هم اکنون در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: اکنون هیچ گونه کمبودی بلحاظ تامین کالاهای اساسی مردم در بازار البرز وجود ندارد و ثبات حاکم است، بنابراین باید برای حفاظت از این شرایط با جدیت در میدان باشیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تنظیم بازار رییس جمهور کالاهای اساسی تامین امنیت تعزیرات مواد غذایی ایام عید نوروز تنظیم بازار کالاهای اساسی البرز مجتبی عبداللهی کنترل بازار اساسی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در سومین جلسه شورای مسکن امسال با اشاره به اینکه هر ماه باید هزار مسکن تحویل متقاضیان شود، افزود: جلسات منظمی با حضور مسئولان مربوطه شکل گیرد تا زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز واحدهای آماده نهضت ملی مسکن سبب تاخیر در تحویل نشود.

استاندار در ادامه به جایگاه مناسب استان قم در خصوص نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: روند پیشرفت باید امسال تسریع شود تا بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم.

وی به تورم اسفند ماه اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل عمده تورم استان قم در ماه گذشته تورم مسکن بوده که عملکرد در این زمینه مناسب نبوده است.

استاندار گفت: تحویل سریع مسکن‌ها سبب کاهش تقاضا و کاهش نرخ مسکن می‌شود که در کلان نرخ تورم را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق هرچه سریع‌تر واحدها به متقاضیان تحویل شود تا نیاز جامعه به مسکن کاهش یابد.

در این جلسه مدیران کل راه و شهرسازی، تعاون کار و رفاه اجتماعی و بنیاد مسکن گزارشی از روند پیشرفت طرح‌ها ارائه کردند.

در پایان جلسه ۳۰۰ سند زمین‌های نهضت ملی مسکن شهر سلفچگان به مساحت ۸۰ هکتار که به همت اداره کل ثبت اسناد تنظیم شده بود به بنیاد مسکن تحویل شد.

دیگر خبرها

  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • اجاره ‏‏‌بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • اجاره‏‏ بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ
  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت