Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در این مسابقه که امروز چهارشنبه در سالن بسکتبال مجموعه وررشی شهر قدس تهران برگزار شد، تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در کوارتر اول با نتیجه ۲۰ بر ۶ و در کوارتر دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ بازی را واگذار کرد تا نیمه اول با حساب ۴۵ بر ۱۸ به سود بهمن به پایان برسد.

در کوارتر سوم بازیکنان تیم بانوان شهرداری گرگان با نتیجه ۱۰ بر ۹ مفلوب شدند و کوارتر چهارم را هم‌ با حساب ۱۰ بر ۶ واگذار کردند تا نیمه دوم هم تیم بهمن با حساب ۲۰ بر ۱۵ برنده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم گرگان برای این مسابقه در ابتدا پریسا کرمی، نیکو فلاحیان، زهرا سوخته‌سرایی، فاطمه گلابگیر و مریم حبیبی‌زاده را به میدان فرستاد.

فریناز طاهرپور سرمربی گروه بهمن هم دلارام وکیلی، شکیبا کایید، یاسمن محمدی، گلشید امیدیان و روژانو محمودی را وارد زمین کرد.

در این مسابقه "شماری هریس" بازیکن خارجی گروه بهمن با ۱۹ امتیاز و اثرگذاری ۲۱ امتیازآورترین و موثرترین بازیکن میدان شناخته شد.

همچنین پریسا کرمی از تیم گرگان‌ با ۱۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن‌ تیم خود بود.

مسابقه رفت ۲ تیم با نتیجه ۸۱ بر ۴۸ به سود بهمن به پایان رسیده بود.

تیم بسکتبال بانوان‌ شهرداری گرگان با ۹ بازی، پنج پیروزی، چهار باخت و مجموع ۱۴ امتیاز در مکان سوم جدول گروه الف این رقابت‌ها قرار دارد.

این تیم روز جمعه سوم دی ماه در آخرین‌ مسابقه دور مقدماتی به مصاف تیم ای‌زی بسکتبال تهران خواهد رفت.

برچسب‌ها بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال بسکتبال شهرداری گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال بسکتبال بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال بسکتبال شهرداری گرگان گلستان شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران از کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز چهارم و پایانی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک 2024 پاریس به‌‌عنوان آخرین رویداد گزینشی این بازی‌ها، امروز (دوشنبه 27 فروردین) در شهر نیس فرانسه پیگیری شد. در دومین بازی امروز تیم ایران به مصاف آلمان رفت و با قبول شکست 70 بر 39 مقابل این حریف، از کسب سهمیه پارالمپیک باز ماند.

تیم کشورمان که در مرحله گروهی یک برد مقابل کانادا و 2 باخت به فرانسه و هلند کسب کرده بود، در هر چهار کوارتر عملکرد بهتری نسبت به آلمان نداشت و نتایج زیر بدست آمد:

* کوارتر اول: ایران 10 - آلمان 15
* کوارتر دوم: ایران 7 - آلمان 19
* کوارتر سوم: ایران 11 - آلمان 11
* کوارتر چهارم: ایران  11 - آلمان 25

در پایان این بازی محمدحسن سیاری باز هم امتیازآورترین بازیکن تیم ایران لقب گرفت و 13 امتیاز بدست آورد.

تیم ایران پس از نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا، فرصت حضور مستقیم در پارالمپیک را از دست داد و این سهمیه را تقدیم استرالیا کرد و در نهایت در آخرین فرصت کسب سهمیه پارالمپیک نیز ناکام ماند.

نکته مهم اینکه شاگردان محمدرضا دستیار سال گذشته و در رقابت‌های جهانی که به میزبانی امارات برگزار شد، هم فرانسه (89 بر 79)، هم هلند (72 بر 54) و هم آلمان (70 بر 68) را شکست داده و به مقام سوم جهان رسیده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • انتخابی پارالمپیک پاریس| کانادا مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران شد
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک|ایران کامبک زد و برد
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود شهرداری گرگان قطعی شد
  • گرگان، اولین تیم نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • صعود گرگانی ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی