Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰۰ دستگاه اتوبوس تک‌کابین و دوکابین برای انتقال مسافران در مسیر رفت و برگشت از ایستگاه های متروی چیتگر و متروی وردآورد به پایانه صادقیه و بالعکس، از اولین ساعات صبح امروز به صورت رایگان به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

به گزارش برنا؛ شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر مسافران خط پنج مترو که به دلیل بروز حادثه صبح امروز، خدمات‌رسانی آن به صورت موقت متوقف شده است، دقایقی بعد از وقوع حادثه، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به منظور جابه‌جایی رایگان مسافران این مسیر اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تک‌کابین و دوکابین برای انتقال مسافران در مسیر رفت و برگشت از ایستگاه های متروی چیتگر و متروی وردآورد به پایانه صادقیه و بالعکس، از اولین ساعات صبح امروز به صورت رایگان به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

گفتنی است؛ خدمات رسانی در مسیر یاد شده تا بازگشایی مسیر حرکت مترو ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مترو اتوبوس مسافران رفت و برگشت خدمات رسانی شهرداری تهران دستگاه اتوبوس اتوبوسرانی تهران ۱۰۰ دستگاه اتوبوس خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اداره امور بیماری‌ها دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همه خدمات درمانی بیماران هموفیلی در مراکز زیر پوشش این دانشگاه به صورت رایگان انجام می‌شود.

دکتر جواد رجبیان افزود: خدمات درمانی این بیماران شامل ویزیت، فیزیوتراپی، تعویض مفصل، تحویل دارو، ام آر ای، سی تی اسکن است.

وی گفت: در سال‌های اخیر همه خدمات بیماران هموفیلی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

مسئول اداره امور بیماری‌ها دانشگاه علوم پزشکی مشهدافزود: بیماران هموفیلی در برخی اوقات نیاز به دریافت پلاکت دارند که این خدمت نیز به صورت رایگان ارائه می‌شود.

دکتر رجبیان افزود: در کلینیک سرور در شهر مشهد این خدمات به صورت تجمیعی به بیماران ارائه می‌شود.

دکتر رجبیان افزود:  بیماران هموفیلی درگیر اختلال ژنتیکی نادر هستند که بدن توانایی تشکیل لخته خون ندارد و درصورت بروز تروما و یا خونریزی، خون زیادی از دست می‌دهند.




وی گفت: این بیماران خون‌ریزی‌های داخلی و بیرونی را تجربه می‌کنند که از جمله خون‌ریزی‌های بیرونی می‌توان به بریدگی، ضربه، خدمات دندان پزشکی اشاره کرد.

  گفت:خون‌ریزی‌های داخلی این بیماران نیز عمدتا به صورت مفصلی، مغزی، دستگاه گوارش است که می‌تواند مخاطرات جانی برای این بیماران داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • رشد 48 درصدی راه آهن در جابه جایی مسافران حومه ای
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو