Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@09:30:54 GMT

دستگیری عاملان درگیری در بازار تهران

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۱۸۷۳

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۱۰ نفر از عاملان درگیری در بازار تهران، خبر داد.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات درگیری خونین چند روز قبل در بازار تهران، گفت: با وقوع یک فقره درگیری در بازار تهران و مجروح شدن چند نفر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:ماموران پلیس در ابتدا اقدام به انجام تحقیقات میدانی در این خصوص کردند که مشخص شد این درگیری به دلیل اختلافات مالی با استفاده از قمه و چماق رخ داده و چند نفر در این نزاع به شدت مجروح و روانه بیمارستان شده اند.

بیشتر بخوانید: دستگیری سارق سریالی انباری‌های مجتمع‌های مسکونی

این مقام انتظامی افزود: پس از انجام بررسی‌های لازم با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت عاملان این درگیری شناسایی و در عصر روز بیست و نهم آذر ماه در یک عملیات غافلگیرانه هر ۱۰ نفر عاملان این درگیری دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با اشرار مقابله و برخورد قانونی می‌کند و از شهروندان خواست پلیس را در تحقق هدف خود که همانا برقراری نظم و امنیت عمومی است، یاری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی پلیس امنیت عمومی بازار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع

استاندار قم گفت: قم حرم اهل بیت(ع)و پایتخت فرهنگی جهان تشیع است، لذا فرهنگ این استان باید متناسب با این موضوعات طراحی و برنامه‌ریزی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمد آقامیری امروز در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی قم، ضمن خداقوت به کارکنان فراجای استان، اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری اقتدار نیروی انتظامی آبروی نظام محسوب می‌شود و ما از شما عزیزان بابت ایثار و فداکاری‌هایتان بسیار تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برگزاری جشن نیمه‌شعبان، راهپیمایی 22 بهمن‌ماه و چهارشنبه آخر سال گفت: باوجود تهدیدات دشمنان به لطف خدا این مراسمات بدون هیچ مشکلی به صورت باشکوه برگزار شد.

استاندار قم تصریح کرد: براساس آمار در مراسم چهارشنبه آخر سال مربوط به سال 1401 حدود 7 نفر در استان جان خود را از دست دادند اما درسال 1402 با هوشیاری و آگاهی نیروی انتظامی و تدابیر ویژه سردار میرحیدری الحمدلله هیچ گونه تلفات جانی نداشتیم.

وی گفت:  وقتی عملکرد فرماندهی انتظامی استان در چندماه اخیر را بررسی می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که این مجموعه از بهترین دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان قم بوده و معتقدیم این تلاش‌ها نیز مورد رضایت خداوند متعال قرار دارد.

 آقامیری افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای فرماندهی استان کسب رتبه دوم کشوری در شاخص کاهش سرقت است که بنده این موضوع را روز گذشته به اطلاع مراجع و علمایی که خدمتشان رسیدیم گزارش داده و آنان  نیز از زحمات نیروهای انتظامی تشکر کردند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سرعت واکنش پلیس به جرائم باعث افزایش عامل بازدارندگی شده است؛ بیان کرد: سرعت عملی که پلیس در مواقع گوناگون دارد باعث شده متخلف بداند اگر اقدام به انجام فعل مجرمانه کند قطعا مجموعه‌ای وجود دارد که با آن برخورد کند.

استاندار قم با اشاره به اینکه ایثار و فداکاری پرسنل فراجا باعث ایجاد امنیت و آرامش روانی می‌شود، بیان کرد: عزیزان ما در لباس نیروی انتظامی شبانه روز در حال ایثار و فداکاری هستند تا امنیت شهر و استان ما برقرار باشد؛ این همان مظلومیت پلیس است که برای مردم به اثبات رسیده و آنان نیز قدردان پلیس هستند.

وی با اشاره به افزایش امنیت بوستان‌ها اشاره کرد: تامین امنیت و برقراری نظم در بوستان‌ها یکی از نکات مهمی است که در سال جدید باید در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار بگیرد.

 آقامیری افزود:  برنامه‌ریزی‌های لازم را در این راستا انجام شود تا امنیت و آرامش مردم و زائرانی که در بوستان‌ها حضور پیدا می‌کنند افزایش پیدا کند.

استاندار قم با اشاره به تشکیل کمیسیون جلوگیری از شیوع نزاع و درگیری در استان گفت: این کمیسیون در ماه‌های آخر سال گذشته تشکیل شد و به دنبال این هستیم آن را تقویت کرده تا به کاهش این تخلف و جرم در استان برسیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قم حرم اهل بیت(ع)و پایتخت فرهنگی جهان تشیع است؛ لذا فرهنگ این استان باید متناسب با این موضوعات طراحی و برنامه‌ریزی شود.

آقامیری عنوان کرد:‌ واقعیت این است که ما در قم با موضوع بی‌حجابی کمتر مواجه هستیم و معتقدیم موضوع ترویج حجاب باید از طریق کار فرهنگی صورت بگیرد.  

استاندار قم افزود:‌ در این راستا در برنامه جهاد فرهنگی که مدیریت استان با جدیت درحال پیگیری است؛ موضوع ترویج عفاف و حجاب در آن جانمایی شده و به دنبال این هستیم قم را بار دیگر به عنوان شهر نمونه در این شاخص به کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت