Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:02:01 GMT

محدوده شهر همدان باید اضافه شود

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۲۲۲۹

محدوده شهر همدان باید اضافه شود

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای حل مشکل مسکن در همدان، هیچ راهی جز اینکه محدوده شهر همدان اضافه شود، نداریم.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی چهارشنبه ۱ دی‌ماه در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان، اظهار کرد: هرچقدر با کارشناس‌ها صحبت کردیم چگونه قیمت خانه کم شود به این نتیجه رسیدیم که ما هیچ راهی نداریم جز اینکه محدوده شهر همدان اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی بابایی تصریح کرد: ما با مشکل کمبود زمین مواجه هستیم و باید برای حل این مشکل، سه هزار و ۳۰۰ هکتار به همدان، اضافه شود.

وی با بیان اینکه برای حل گرانی زمین در همدان هیچ راهی نداریم و باید پای این قضیه بایستیم، مطرح کرد: با شرایط موجود، برخی از افراد به هیچ عنوان امکان خانه دار شدن ندارند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: موردی مشاهده شده که در شهر همدان، دو خانواده که فرزند دختر و پسر هم دارند، یک واحد مشترک اجاره کردند یا مواردی وجود دارد که افراد از سرویس‌های بهداشتی مشترک، استفاده می‌کنند.

حاجی‌بابایی مطرح کرد: در طرح اقدام ملی مسکن، ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان، ساخته خواهد شد و برای این‌کار همه باید دست به دست هم بدهیم تا جلوی گرانی‌ها را بگیریم. 

مدیرکل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان، اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم را با جدیت دنبال می‌کنیم.

مصطفی مرادی تصریح کرد: من به عنوان سرباز انقلاب هرچه در توانم باشد در جهت خدمتگذاری به مردم همدان، به کار می‌گیرم.

احسان شهابی، مدیرکل سابق بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان، اظهار کرد: دفتر بازرسی از دفاتر مهم و پر مسئولیت است و افزون بر ۸۰ درصد مراجعات به این دفتر است.

شهابی تصریح کرد: در بحث نظارت بر عملکرد مدیران در سه سال، سطح ارزیابی استانداری ارتقا چشمگیری داشته و در حوزه امور حقوقی نیز غالب پرونده‌های حوزه وزارت کشور منجر به رای مثبت برای استانداری بوده و در زمینه احقاق حقوق بیت‌المال اقداماتی انجام شده و در بحث بازرسی نیر تمام دفاتر باید جایگاه مقتدر و تمکین پذیری دستگاه‌های اجرایی را داشته باشند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زمین قیمت مسکن استانی اقتصادی امور حقوقی شهر همدان اضافه شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در دیدار دکتر پور جان آبادی با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع و مهاجرین خارجی استان مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی استان برگزار شد ضمن تشکر از همکاری و اقدامات موثر وخدمات مطلوب ارائه شده به اتباع و مهاجرین خارجی استان راهکارها و کیفیت بخشیدن به ادامه همکاری مطرح و مقرر شد با هماهنگی های ستادی موانع و مشکلات مرتفع گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی