Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز بالی لاشک در گفتگو با خبرنگار مهر از استقرار ۱۵۰ نیرو جنگلبان برای مهار آتش با کمک اکیپ‌های مختلف محیط بانی و بسیج و گروه‌های مختلف کوهنوردی در ارتفاعات جنگلی ویسر خبر داد.

وی افزود؛ نمی‌توان به طور دقیق زمان اطفای حریق را اعلام کرد اما تقریباً دامنه آتش سوزی مهار شده است و باید منتظر اعزام امکانات بیشتر برای مهار کامل و اطفای آتش سوزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کامبیز سلطانی رئیس محیط زیست شهرستان نوشهر نیز با اشاره به مناطق آتش سوزی گفت؛ محدوده اتش سوزی در محدوده جنگل ویسر و مناطق بزه سره، تنیرک، دروازه غلط و شوراب هست و متأسفانه تاکنون ۱۰۰ هکتار از عرصه پوشش گیاهی و درختان دچار حریق شده است.

وی افزود؛ با توجه به باد شدید و سطح درختان افتاده و شکسته سرعت آتش سوزی بیشتر بوده است.

رئیس محیط زیست شهرستان نوشهر با قدردانی از حضور محیط بانان، حامیان مردمی و بسیج و حضور میدانی بخشدار کجور و نیروهای منابع طبیعی طی روزهای گذشته گفت؛ هوا درحال حاضر سرد و بارانی ومه غلیظ بوده که نقش مهم در فروکش شدن آتش داشته است و با توجه به مه گرفتگی و نمناکی که در همین حالت حفظ شود امیدواریم خبر خوش اطفای آتش اعلام شود.

کد خبر 5381938

منبع: مهر

کلیدواژه: منابع طبیعی مازندران آتش سوزی جنگل ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا آمار کرونا بارش برف گرگان آتش سوزی کرمانشاه واکسن کرونا عکس استانها ایلام شیوع کرونا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان