Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:21:37 GMT

آتش‌سوزی در پارک ملی گلستان کامل اطفاء شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۲۶۱۷

آتش‌سوزی در پارک ملی گلستان کامل اطفاء شد

مدیرکل محیط زیست استان گلستان گفت: با تلاش مردم و نیروهای امدادی، آتش‌سوزی در پارک ملی گلستان به صورت کامل اطفاء شد. - اخبار استانها -

محمدرضا کنعانی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره آخرین وضعیت آتش سوزی در پارک ملی گلستان، اظهار داشت: منطقه‌ای که در پارک ملی گلستان دستخوش حریق شده بود با کمک  نیرو‌های بسیج، سپاه، هلال احمر، منابع طبیعی، فرمانداری، مدیریت بحران، مردم تنگراه و قوش چشمه و محیط بانان اطفا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: که براساس گزارش‌های اولیه حدود 200 هکتار از عرصه‌های جنگلی پارک ملی گلستان در 6 روز گذشته تحت تاثیر آتش قرار گرفته که مساحت دقیق آن بعد از بررسی میدانی و ماهواره‌ای مشخص می‌شود.

آخرین وضعیت آتش‌سوزی در پارک ملی گلستان| برگزاری جلسه اضطراری مدیریت بحران/ آتش در حال پیشروی استآتش به جان جنگل "رنگو" افتاد/ فراخوان گروه‌های جهادی از سوی فرمانده سپاه گرگان برای اطفای حریقآتش در پارک ملی گلستان دوباره شعله‌ور شد/ اعزام ‌نیروهای بسیج به منطقه‌/ اطفای حریق با ‌بالگردهای سپاه ادامه دارد

مدیر کل محیط زیست استان گلستان علت بیشتر این آتش سوزی ها را عامل انسانی و سهل‌انگاری مردم دانست و گفت :حریق از روز دوشنبه در پارک ملی گلستان به دلیل شعله گرفتن کنده‌های نیم‌سوخته به‌جامانده از آتش‌های قبلی گسترش یافت.

به جز پارک ملی گلستان حدود50 هکتار از عرصه های منابع طبیعی  در یک هفته اخیر دچار حریق شده بودند که با کمک نیروهای مردمی وبسیج، نیروهای منابع طبیعی و 2 فروند بالگرد هوانیروز سپاه و هلال احمر مهار شدند.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی در پارک ملی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مسکوتایمز، به گفته مقامات منطقه اسمولنسکی روسیه، حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات پالایشگاه نفت واقع در این منطقه منجر به آتش‌سوزی شده است.

واسیلی آنوکین، رییس منصوب روسیه در منطقه اسمولنسکی گفت: منطقه ما دوباره زیر آتش حمله‌های پهپادی اوکراین است.

وی افزود: آتش‌سوزی پالایشگاه هیج قربانی نداشته و تیم‌های آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند.

در تصاویر منتشر شده در یک کانال تلگرامی، حجم آتش در این پالایشگاه گسترده به‌نظر می‌رسد.

همچنین، ایگور آرتامونوف، فرماندار منطقه «لیپتسک» در جنوب غربی روسیه، گفته است که یک پهپاد در منطقه صنعتی این ناحیه سقوط کرده است. به گفته وی، در پی این حمله ساکنان منطقه تخلیه شده‌اند.

کد خبر 6087504

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • آتش‌سوزی در پامنار