Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور میهمان خود هورسان رامسر را با شکست بدرقه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروزتیم شهرداری گنبدکاووس به مصاف  تیم هورسان رامسر رفت که با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال شهرداری گنبد کاووس در 3 گیم متوالی با نتیجه 25بر 17 ،25بر 22 و 25 بر 20  هورسان رامسر را شکست داد و توانست با کسب 3 امتیاز این بازی 19 امتیازی شود.

لیگ برتر والیبال| آغاز هفته سیزدهم با ششمین برد گنبدی‌ها/ شکست خانگی شهداب، سایپا و ورامینکمپدلی: انگیزه بزرگترین سرمایه والیبال زنان ایران است/ شوق و ذوق زیادی برای شروع کار دارمدیدار رئیس فدراسیون والیبال با کمپدلی

تیم شهرداری گنبدکاووس از 13 بازی خود با کسب شش پیروزی و هفت باخت و با 19امتیاز در رده ششم جدول 14 تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارد .

قضاوت دیدار امروز 2 تیم شهرداری گنبدکاووس و هورسان رامسر که در سالن المپیک شهر گنبدکاووس  برگزار شد برعهده "مجتبی بیداریان و حمیدرضا رسولی" به ترتیب به‌عنوان داول اول و دوم و "محمد پژوه"  ناظر فنی بازی بود.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری گنبدکاووس لیگ برتر والیبال هورسان رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!

به گزارش ورزش سه، طلسم شکست ناپذیری ملوان مقابل سپاهان نیز سرانجام در هفته بیست و چهارم شکسته شد تا شاگردان خوزه مورایس همچنان در رتبه سوم باقی بمانند و اندک امیدی برای قهرمانی در پایان فصل داشته باشند.

نکته جالب این تقابل به آنجایی برمی‌گردد که تیم سپاهان در هفت دیدار اخیر خود مقابل ملوان در لیگ برتر هرگز موفق به پیروزی نشده بود. هفت دیداری که فاصله‌اش با توجه به غیبت شش ساله ملوان در لیگ برتر به ده سال کشیده شد.

آخرین پیروزی سپاهان تا پیش از این مقابل ملوان در دیدار برگشت دو تیم در لیگ سیزدهم رقم خورده بود. بازی‌ای که در تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۳ در همین ورزشگاه مرحوم قایقران برگزار شده بود و در پایان سپاهان با هدایت زلاتکو کرانچار فقید موفق به برتری ۳ بر ۲ مقابل ملوانی شد دراگان اسکوچیچ آن را هدایت ميکرد.

گل‌های سپاهان در آن دیدار را سرخیو فن دایک، محرم نویدکیا و هادی عقیلی به ثمر رساندند. دو گل ملوان نیز توسط مهدی دغاغله و اسماعیل صمدی زده شد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • عکس/ بدرقه رئیس جمهور برای سفر به پاکستان
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید