Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- لزوم تسریع در تعیین و تکلیف نسق‌سازی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر رشت مطرح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، لزوم تسریع در تعیین و تکلیف نسق‌سازی در رشت، برگزاری همایش پژوهشی حمل و نقل و ترافیک و مشکل سرویس بهداشتی پیاده‌راه‌ فرهنگی شهرداری از جمله موضوعات مطرح شده در جلسه امروز شورای اسلامی شهر رشت بود که عصر امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه با یادآوری حادثه تلخ زلزله سال 69 در رودبار و سایر شهرستان‌های گیلان اظهار داشت: یاد و خاطره عزیزان گیلانی که در زلزله سال 69 جان باختند و تعداد آنان به حدود 35 هزار نفر می‌رسد را گرامی می‌داریم.

محمدحسین واثق کارگرنیا با اشاره به 5 دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله گفت: گسل‌های متعددی در گیلان وجود دارد که رشت نیز متأثر از آن است لذا می‌طلبد که برای حفظ امنیت و سلامت مردم، نظارت بیشتری در ساخت‌وسازها از سوی متصدیان، مهندسان نظام‌ مهندسی و کارشناسان ذی‌ربط در شهرداری انجام شود.

استاندار گیلان: عملیات ساخت 11 هزار واحد‌ مسکونی در استان آغاز شدرئیس‌کل دادگستری استان گیلان: پیگیری مطالبات مردم عزم جدی‌ مسئولان اجرایی استان را می‌طلبداستاندار گیلان: گزارش شفاف کنترل بازار در شهرستان‌ها روزانه دریافت می‌شود

وی لزوم تسریع در تعیین و تکلیف نسق‌سازان رشت افزود: شهر رشت در بخش مذکور وضعیت نا‌به سامانی دارد که در صورت وقوع زلزله مشکلات بزرگی ایجاد می‌شود لذا تعیین و تکلیف نسق‌سازی باید سریع‌تر و خارج از شعار انجام شود و در این بخش به دنبال اقدام عملی از سوی شهرداری هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به آئین شب یلدا و لزوم توجه به محرومان گفت: در این ایام شاهد اجرای چندین برنامه خوب توسط گروه‌های مردمی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سایر تشکلات بودیم از طرفی با جمع‌‌آوری حدود 40 کودک کار فضای خوب و نشاط‌آوری برای آنان ایجاد شد.

واثق کارگرنیا برگزاری همایش پژوهشی حمل و نقل و ترافیک در رشت را مورد اشاره قرار داد و افزود: این همایش با برنامه‌ریزی بسیار منسجم برگزار شد و مقالات بسیار خوب و کاربردی توسط پژوهشگران در بخش‌های مختلف ترافیکی شهر ارائه شد.

وی با اشاره به مشکل سرویس بهداشتی در پیاده‌راه فرهنگی شهرداری رشت تصریح کرد: شورا و شهرداری در دوره‌های مختلف به‌دنبال مکانی برای رفع این نقیصه بودند تا اینکه این بحث مجدداً با حضور شهردار مطرح شد و پیشنهاد شد که با اختصاص آپارتمانی در نزدیکی شهرداری نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با انتقاد از شهردار اظهار داشت: شهردار به شورا قول داده بود یار دوازدهم شورا و همراه ما باشد و در حوزه‌های مختلف مشورت گرفته شود ما نیز نماینده مردم هستیم و وظیفه داریم خواسته و مشکلات مردم را پیگیری و حل کنیم.

مهدی نوری هریس با بیان اینکه اقدامات ما باید برای مردم قابل لمس و مشهود باشد تصریح کرد: به شهردار تذکر می‌دهیم که مشکل حقوق پرسنل شهرداری حل شود و مشکلات شهر را بایستی تک تک حل کرد اما این نوع مدیریت در شهرداری به جایی نمی‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ابراز داشت: برای رفع مشکلات شهر لازم است نمایندگان مجلس و مدیران شهر در کنار شورا باشند؛ ما تمام تلاش خود را برای حل معضلات از جمله رودخانه‌ها و سایر موارد انجام می‌دهیم در این راستا ساعت‌ها در ادارات مختلف پیگیر موضوعات هستیم.

مسعود عباس‌نژاد رئیس کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر رشت نیز به مشکل سرویس بهداشتی پیاده‌راه فرهنگی شهرداری رشت اشاره و اظهار داشت: مشکل سرویس بهداشتی برای پیاده‌راه فرهنگی شهرداری در سریع‌ترین زمان باید رفع شود.

به گزارش تسنیم، دو قطعه زمین برای اختصاص سرویس بهداشتی در نزدیکی پیاده‌راه فرهنگی شهرداری رشت پیشنهاد شد و قرار شد شورا این اختیار را به شهرداری بدهد تا در محدوده زمانی مشخص جهت احداث سرویس بهداشتی در مکان مربوطه اقدام کند.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیاده راه فرهنگی شهرداری شورای اسلامی شهر رشت مشکل سرویس بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند