Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه پنج اهواز گفت: گلوگاه‌، گره‌ها و موانع فعالیت سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی در حوزه ساخت‌وساز در شهرداری منطقه پنج اهواز شناسایی و تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از ظهر امروز -چهارشنبه یکم دی ماه- آرش دُر در نشست با سرمایه‌گذران بخش مسکن، اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز پیرامون جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و برطرف نمودن موانع پیش رو سرمایه گذاران نشستی با حضور جمعی از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی در حوزه مسکن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست آشنایی با سرمایه‌گذاران و سازندگان شهرداری منطقه پنج اهواز برقراری ارتباط سالم و سازنده شهرداری این منطقه با سرمایه‌گذاران جهت شناسایی گلوگاه‌ها و گره‌های موجود بر سر راه فعالیت اقتصادی در عرصه ساخت‌وساز مسکونی و تجاری است

مدیر منطقه ۵ ادامه داد: هدف این است که از نظر توسعه شهری به شهرداری، شهروندان و سرمایه‌گذاران در گردش سرمایه و نشست سرمایه کمک کنیم تا بهبود درآمدی برای شهرداری در جهت بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان و تأمین منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق و رفاهیات کارگران و پرسنل و ارتقای سیستم مدیریت شهری را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مرغوبیت اراضی مسکونی و تجاری و پایین بودن هزینه و شرایط خاص ساخت‌وساز شهرداری منطقه پنج اهواز، مسائل، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات و راهکارهای پیش رو برای رفع مشکلات سازندگان از زبان آن‌ها شنیده و بررسی شد.

کد خبر 543770

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اهواز شهرداري اهواز مدیر منطقه 5 شهرداری سرمایه گذاری سرمایه گذاری بخش خصوصی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه پنج اهواز سرمایه گذاران بخش خصوصی ساخت وساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین تجلی، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید و مشارکت مردم عنوان شده است، ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری میراث فرهنگی تجهیز شده است.

وی افزود: افرادی که علاقه مند سرمایه گذاری در این حوزه هستند می‌توانند به معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گردشگری استان کرمان مراجعه و ضمن دریافت فهرست بسته‌های سرمایه گذاری برحسب میزان سرمایه و علاقه خویش بسته مورد نظر را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: ویژگی بسته‌های سرمایه‌گذاری در این است که حجم بسته‌های سرمایه گذاری با دقت محاسبه گردیده است و همچنین مکان یابی و اینکه در چه منطقه‌ای از استان واقع شده است مشخص شده است.

تجلی، گفت: از دیگر ویژگی‌های بسته‌ها این است که نوع فعالیت گردشگری کاملاً مشخص و معین است.

کد خبر 6087968

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است