Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@13:13:09 GMT

آخرین مصدوم حادثه مترو کرج در حال ترخیص است

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۳۶۶۲

آخرین مصدوم حادثه مترو کرج در حال ترخیص است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پایان مراسم افتتاح ایستگاه توحید در خط ۷ مترو در جمع خبرنگاران گفت: حادثه صبح اتفاق تلخی بود و از صبح ساعت ۷ تا همین الان همکاران مشغول کار هستند تا وضعیت را به حالت عادی برگردانند.

وی افزود: علت حادثه در کمیسیون سوانح معلوم خواهد شد و پیش داوری‌ها نباید خدایی ناکرده باعث شود تا اصل حادثه به فراموشی سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومین این حادثه به لطف خدا از بیمارستان ترخیص شدند. ۱۲ نفر دچار آسیب شده بودند که بخشی به خاطر التهابات و شلوغی‌های بعد از حادثه و برای خارج شدن از واگن بود.


وی ادامه داد: همه تا قبل از ظهر از بیمارستان مرخص شدند و دو نفر مصدومیت جدی‌تر داشتند که طبق آخرین خبر یک نفر ترخیص شده و دیگری هم در حال ترخیص بود. ما به درگاه الهی شکر می‌کنیم که مصدومیت‌های جدی نداشتیم، اما این حادثه هشدار‌هایی داشت که باید با تمهیدات ویژه از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

شهردار تهران تاکید کرد: جبران این حادثه با ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال مردم از وردآورد به صادقیه صورت گرفت و تعداد زیادی ون و تاکسی هم به آنجا آمدند. برای برگشت هم مقرر شد تا ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و ون‌ها و تاکسی‌های بیشتری نسبت به صبح این مشکل را جبران کنند. امیدوارم تا ساعات دیگر اساس مشکل شود و به حالت اول برگردد.


زاکانی درباره علت حادثه نیز گفت: کمیسیون سوانح باید علت را بگوید و هرچه قبل از این کمیسیون اعلام شود یک پیش داوری است و ممکن است افکار مردم را دچار مشکل کند. ان شاءالله مشخص می‌شود که علت چه بوده؛ ظرفیت بالایی که امروز در مترو است را باید تشدید کنیم تا مردم از آسایش بالاتری بهره ببرند. کار جدا سازی واگن‌ها و رهاسازی آن‌ها به اتمام رسیده و بالای ۷۵ تا ۸۰ درصد کار پیشرفت داشت و الان پیشران در خط اکسپرس در حال جابه جایی است و اگر این کار انجام شود خط باز می‌شود.


شهردار تهران درباره افتتاح ایستگاه توحید نیز گفت: این ایستگاه به دلیل بهره‌مند شدن مردم چهار منطقه ۲،۶،۱۲، ۱۰ و ۱۱ می‌تواند برای تسهیل در رفت و آمد مردم شرایط خوبی را فراهم کند. از همه همکارانم در افتتاح چنین ایستگاهی تشکر می‌کنم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی ایستگاه توحید شهردار تهران حادثه مترو تهران کرج آلودگی هوا بودجه 1401 ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با هفت مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای تیبا، ۴۰۵، دنا و برخورد با گاردریل ساعت ۰۰:۴۳ امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان ذوب‌آهن و روبه‌روی ترمینال فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هفت نفر شامل پنج مرد و دو زن در پی این حادثه مصدوم و شش نفر به بیمارستان‌های الزهرا و امام فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 745659

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز در اقبالیه+ فیلم
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند