Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان در ارزیابی‌های صورت گرفته ویژه ۶ ماهه نخست امسال، موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آقارضا فتوحی امروز چهارشنبه یکم دی ماه 1400 با اشاره به اینکه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی و اصفهان هر کدام به تفکیک با دریافت ۱۰۰ درصد امتیازهای ارزیابی به صورت مشترک در ارزیابی‌های صورت گرفته ویژه ۶ ماهه نخست امسال، موفق به کسب رتبه برتر کشور شدند، اظهار کرد: تشکیل نشست‌های شورا، ارایه موضوع ها و دستور کار نشست‌ها، دستاوردهای استانی، پیشنهاد موضوع های کاری با ابعاد ملی و فراگیر، ارایه مستندهای مربوط به نشست‌ها، فعالیت‌های دبیرخانه‌ای و همچنین دریافت امتیاز ویژه، از جمله شاخص‌های ارزیابی وزارت کشور در زمینه عملکرد شوراهای استانی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان تنها استانی است که در این دوره از ارزیابی‌ها نسبت به دیگر استان‌های کشور موفق به برخورداری از سقف امتیازهای رتبه بندی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: شوراهای استانی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با توجه به ماهیت عملکرد و جایگاه قانونی خود بر اساس ماده ۷۵ قانون برنامه پنجم توسعه، مواد ۱۱ و ۱۳ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و همچنین ماده ۱۲ قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور به‌ عنوان ابزاری برای هم‌افزایی و فهم مشترک دولت و بخش خصوصی در زمینه اصلاح فرآیندها و رفع موانع حوزه تولید و سرمایه گذاری محسوب می‌شوند.

فتوحی با اشاره به جایگاه حاکمیتی وزارت کشور به منظور نظارت و بررسی عملکرد شوراهای استانی بیان کرد: استاندار خوزستان رییس این شورا و مسوولیت دبیرخانه آن با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز است.

او با اشاره به اینکه وزیر کشور در نامه‌ای به رییس جمهوری، ضمن ارایه نتایج ارزیابی‌های انجام شده شورای‌های گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کشور خواستار تسریع در قرار گرفتن مصوبه های شورای ملی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در دستور کار هیات دولت شد، اضافه کرد: رعایت تبصره چهار، ماده ۱۲ قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور نیز(مبنی بر اینکه "مصوبه های شورا حداکثر طی مدت ۳۰ روز در دستور کار هیات دولت قرار می‌گیرند تا در خصوص آنها تصمیم گیری شود") از رییس جمهوری مورد پیگیری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در پایان افزود: وزیر کشور همچنین بر ضرورت صدور بخشنامه‌ای از سوی معاون اول رییس جمهوری در راستای اجرای مواد (2) و (3) قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار به منظور دریافت نظر تشکل‌های غیر دولتی اقتصادی پیش از ابلاغ رویه‌های اجرایی تاکید کرد.

لازم به ذکر است که حوزه های امور مالیاتی، تجارت خارجی، کار و تامین اجتماعی، کشاورزی و آبزی پروری بالاترین سهم در حوزه موضوعی مصوبه های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۰ را به خود اختصاص داده اند./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دولت بخش خصوصی آذربایجان شرقی اصفهان وزارت کشور دولت بخش خصوصی قانون قانون کسب و کار سرمایه گذاری وزارت کشور کشاورزی وزیر کشور رییس جمهوری وزیر کشور معاون اول کسب و کار تجارت کشاورزی وزارت کشور رتبه برتر استانداری خوزستان برنا خوزستان شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان ارزیابی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق جهش تولید صنایع دستی با حمایت از بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شکرالله قاسمی گفت : حضور مستمر بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری‌ از جمله راهکارها و اقدامات مهمی است که صنایع ‌دستی خوزستان به آن احتیاج دارد.

وی افزود: همچنین با شناخت بازار و عرضه محصولات صنایع‌ دستی در داخل و صادرات تولیدات باکیفیت به بیرون مرزها می‌توانیم شعار امسال را در حوزه صنایع ‌دستی دنبال کنیم.

معاون صنایع ‌دستی مدیر کل میراث‌ فرهنگی خوزستان تاکید کرد: تصویب و ایجاد سه خوشه‌ صنایع ‌دستی از رشته‌های بومی و مشارکت ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط برای تسهیل در امر تولید و فروش از کارهای مهمی است که برای صنایع دستی باید صورت بگیرد.

قاسمی با تاکید بر آموزش شاغلان صنایع ‌دستی برای بالا بردن کیفیت محصولات‌ گفت: شناخت و ورود به بازارهای داخلی و خارجی، تصویب شهرهای ملی صنایع ‌دستی و تمرکز و توجه سرمایه‌گذاران و فعالان به بخش تولید این شهرها برای رشد تولیدات صنایع‌ دستی لازم است.

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان هواپیمایی کشوری برای خرید و فروش هواپیماهای جت۷ نفره | چه کسانی می توانند جت‌ خصوصی بخرند؟
  • ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه‌بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
  • ممنوعیت استفاده از فیس بوک به دلیل نگرانی های حفظ حریم خصوصی در هلند
  • ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه می‌شوند
  • تحقق جهش تولید صنایع دستی با حمایت از بخش خصوصی
  • تصویر جهانی دولت جمهوری اسلامی ایران ؛ کشوری عزتمند است
  • معرفی برگزیدگان کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری
  • مازندران در صادرات لبنیات رتبه برتر کشور شد
  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت