Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:29:28 GMT

ضرورت رفع مشکلات فرودگاه سنندج

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۴۶۵۳

ضرورت رفع مشکلات فرودگاه سنندج

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت فرودگاه سنندج، در آستانه پنج دی سالروز حضور سپاه در صنعت هوانوردی غیرنظامی کشور، اظهار داشت: دفاع و جانفشانی برای مردم ارزش بالای معنوی و مقدسی دارد که این مساله در یگان حفاظت فرودگاه به خوبی مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورذهبی با بیان اینکه نیرو‌های یگان حفاظت فرودگاه به چهار ویژگی بارز فداکاری، مسئولیت‌پذیری، رازداری و امانتداری آراسته هستند، افزود: نیرو‌های یگان حفاظت فرودگاه برای حفظ سلامت مسافران با هر دین، مذهب و نژادی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از جان، مال و ناموس که برای همه انسان‌ها مهم است، دفاع می‌کنند.

او به نقش این یگان در ایجاد آرامش خاطر برای مردم اشاره و برخورد مناسب و اخلاق خوب را از جمله ویژگی‌هایی دانست که این نیرو‌ها در برخورد با مردم آن را بکار می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر ضرورت اهتمام به امور مسلمین در آیات و روایات اشاره و تاکید کرد: به فرموده پیامبر گرامی اسلام (ص) هرکس صبح کند و دغدغه مسلمانان را نداشته باشد، مسلمان نیست.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه کردستان یگان حفاظت فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مسلم مویدی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در گشت‌زنی یگان حفاظت اراضی کشاورزی شهرستان الیگودرز چهار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان الیگودرز شناسایی و نسبت به صدور اخطار توقف عملیات و دیوارنویسی اقدام شد.

وی حفظ کاربری اراضی را عامل تأمین‌کننده امنیت غذایی کشور دانست و از مسئولان استانی و شهرستان‌ها مرتبط با حوزه امور زمین خواست در حراست از این اراضی تلاش کنند و با جهاد کشاورزی همکاری کنند.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف یگان حفاظت امور اراضی پیشگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی است که توسط اکیپ‌های گشت ۱۳۱، کارشناسان پهنه و اداره امور اراضی به طور مستمر مورد پایش و نظارت قرار می‌گیرد و اگر موردی مشاهده شود علاوه بر توقف عملیات و ابلاغ اخطاریه به متخلفان ضمن تشکیل پرونده تخلف به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

سرهنگ مویدی با بیان اینکه بی‌شک مشارکت و نظارت همگانی، بهترین و مؤثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی کشور است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (تلفن ۱۳۱) یا مراجعه به واحدهای کشیک مستقر در این مدیریت و مدیریت امور اراضی استان اطلاع دهند.

کد خبر 6063572

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت اکیپ‌های گشت تغییر کاربری اراضی در لرستان
  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد
  • آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بابل