Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:36:16 GMT

صعود دراماتیک لیورپول؛ بازگشت از دل جهنم! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۵۲۹۳

لیورپول در دیداری دراماتیک و تماشایی در نهایت در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی مقابل لسترسیتی شد.

به گزارش "ورزش سه"، به روزهای دشوار و شلوغ شروع سال جدید نزدیک می شویم و شیوع دوباره ویروس کرونا شرایط را در فوتبال انگلیس دشوار ساخته است. لیورپول در شبی که برخی از بازیکنان ثابت خود را در مقابل لستر در جام اتحادیه در اختیار نداشت، در دقیقه 95 به گل تساوی دست یافته و در نهایت در ضربات پنالتی حریف خود را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جیمی واردی، ستاره انگلیسی لسترسیتی که در سال های اخیر متخصص باز کردن دروازه لیورپول بوده، در همان دقایق ابتدایی درخشش خود  را در مقابل این تیم دوباره تکرار کرده و موفق شد دو بار و در فاصله ای کوتاه دروازه لیورپول را باز کند.

 

مرسی سایدی ها در صدد جبران برآمده و موفق شدند خیلی زود و با ضربه تماشایی اوکسلید جمبرلین اختلاف را به حداقل برسانند. اما در دقایق پایانی نیمه اول بود که جیمز مدیسون با یک ضربه خیره کننده و فوق العاده از فاصله ای قابل توجه باز هم دروازه لیورپول را باز کرد و در نهایت لسترسیتی با نتیجه خوب 1-3 راهی رختکن شد.

 

مرسی سایدی ها در نیمه دوم در صدد جبران برآمده و یکی از گل های خورده را جبران کردند. دیگو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول در محوطه جریمه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، کسپر اشمایکل را مغلوب کرد.

 

اما در شرایطی که حملات لیورپول نتیجه ای نداشت و به نظر می رسید حذف این تیم قطعی باشد، مرسی سایدی ها در دقیقه 95 به گل تساوی دست یافتند. مینامینو، ستاره ژاپنی این تیم در سمت چپ صاحب فرصت شده و با یک ضربه زمینی و فوق العاده به گوشه دروازه کار را به تساوی کشاند تا در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

در ضربات پنالتی هر دو تیم سه پنالتی اول خود را تبدیل به گل کردند، اما این کلهر بود که ضربه توماس، بازیکن لستر را مهار کرد تا لیورپول پیش افتد. اما خود مینامینو که گل تساوی لیورپول را به ثمر رسانده بود، پنالتی خود را به آسمان کوبید تا همه چیز به تساوی کشیده شود. اما در ادامه جیمی واردی نیز پنالتی خود را از دست داد و دیگو ژوتا با گل کردن پنالتی خود زمینه ساز صعود لیورپول به دور بعدی شد.

 

 

 

 

 

 

 

لستر سیتی جیمی واردی لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لستر سیتی جیمی واردی لیورپول ضربات پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم، نساجی در ورزشگاه وطنی از تراکتور تبریز میزبانی کرد.

در این بازی نفسگیر که برای بقای نساجی اهمیت بسیار زیادی داشت، محمد عباس‌زاده کاپیتان نساجی باتوجه به محرومیت محمدرضا آزادی فیکس شد و چهره پر تلاشی از خود نشان داد.

عباس‌زاده بارها با ضربه سر دروازه پورحمیدی را تهدید کرد و سرانجام در دقیقه ۶۵، وقتی کاپیتان نساجی برای زدن ضربه سر بلند شده بود، حسین پورحمیدی در خروجش به او برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

او زمانی که منصور باقری پشت پنالتی قرار گرفته بود، بیرون زمین و پشت دروازه تراوتور نشست تا مداوا رویش انجام بشود.

????عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!
  • فوتبال کلاسیک؛ شبی که آندری آرشاوین آنفیلد را به آتش کشید
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد
  • راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در جهنم اتحاد
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!