Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان تساوی 1-1 لوریان و پاری سن ژرمن در هفته نوزدهم فصل 2021/22 لیگ1 فرانسه، لیونل مسی بازهم موفق به گلزنی نشد تا تعداد گل های او در این لیگ همچنان روی عدد 1 متوقف شود. با این حال مسی در زمینه ثبت دریبل موفق، یک آمار فوق العاده داشت.

به نقل از SofaScore؛ لیونل مسی در این بازی، 13 اقدام برای دریبل داشت که 11 مورد موفق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اولین بار در جریان یک بازی از دیدارهای فصل جاری پنج لیگ معتبر اروپایی است که بازیکنی موفق به ثبت 11 دریبل موفق می شود.

اخبار داغ 

فیلم پیشنهاد بی‌شرمانه به دنیا جهانبخت پشت پرده حمایت شرکت پیشکسوتان پرسپولیس از مدیرعاملی صدری؛ صدای پای درویش می‌آید تماس چند باشگاه های لیگ برتری با نیمکت نشینان استقلال دنی اوسوالدو با دختر مارادونا و همسر سابق آگوئرو ازدواج می کند رئال مادرید جو گومز را زیر نظر دارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم

شب گذشته و پس از پیروزی بزرگ پاری سن ژرمن در خانه بارسلونا و راهیابی این تیم به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، بازیکنان تیم فرانسوی به سمت جایگاه تماشاگران خودی در ورزشگاه رفته و از آنان تشکر کردند.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها