Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان بم در شرق استان کرمان از واژگونی یک خودرو حامل اتباع غیرمجاز افغان در محور بم - کرمان خبر داد و گفت که در این حادثه سه تن کشته و هشت نفر نیز زخمی شدند؛ همه این افراد داخل یک خودرو سواری جا داده شده بودند.

فریدون علیپور صبح پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه واژگونی خودرو پژو در اولین ساعات بامداد امروز (دوم دی ماه) در محل دوراهی قدس رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان پاستور بم با چهار دستگاه آمبولانس انجام شد.

به گزارش ایرنا چندروز پیش نیز در تاریخ ۲۳ آذرماه واژگونی خودرو حامل اتباع غیرمجاز بیگانه در جاده زاهدان - فهرج ۲ کشته و ۹ مصدوم داشت.

برخی افراد با هدف انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز به صورت غیرقانونی و قاچاق، شبانگاه تعداد زیادی از اتباع را به اشکال نامناسب داخل سواری جا می‌دهند و با سرعت بسیار بالا اقدام به جابه جایی آنان می کنند که عموما با سوانح مختلف واژگونی یا تصادف مواجه می شوند که در این حوادث ضمن کشته و مجروح شدن شماری از افراد، هزینه های بسیاری نیز بر بهداشت و درمان کشورمان بار می شود.

خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان کرمان چندی پیش گزارشی با همین موضوع با تیتر یک پژو، ۱۵ سرنشین و حدیثِ مفصلِ آشنا منتشر کرد.

شهرستان بم در ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت

پژمان قرائیان گفت: در پی حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو و سواری هیوندا ۹ نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

و با اشاره به اعلام حادثه در ساعت هشت و ۲۳ دقیقه امروز در کیلومتر۴۰ پس از معلمان، ادامه داد: به سرعت سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ سرکویر، فرات و یزدان‌آباد دامغان به محل حادثه اعزام شدند و بالگرد امداد هوایی نیز به محل حادثه اعزام شد.

وی تاکید کرد: در این حادثه که همراه با آتش گرفتن خودروها بود، یک ست نجات هلال احمر و آتش نشانی نیز در محل حضور پیدا یافتند و به عملیات امدادی پرداختند. با توجه به نوع و شدت حادثه ۹ نفر در حادثه جان باختند و یک نفر مصدوم پسربچه حدود پنجساله به بیمارستان کوثر سمنان با بالگرد منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در سبزوار ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • 5 مصدوم در اثر واژگونی خودرو در جاده اردبیل - نمین
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت