Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار تهران گفت: مهمترین حرکت حضور بخش خصوصی در اتمام پروژه کمربندی پاکدشت است لذا درخواست کردم تا تملک ۵ کیلومتر دوم پروژه آغاز شود تا بتوانیم قدم به قدم برای اتمام آن گام برداریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، محسن منصوری صبح امروز با حضور در این شهرستان مسائل و مشکلات پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان پاکدشت مورد ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران در ابتدای ورود به شهرستان پاکدشت به مزار 5 شهید نوجوان گمنام 8 سال دفاع مقدس رفت و با شهدای 8 سال دفاع مقدس تجدید پیمان کرد.

سپس مسائل و مشکلات شهرستان پاکدشت را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد و به پیگیری مشکلات پروژه‌های ورزشی و عمرانی شهرستان از جمله بازدید از باشگاه ورزشی 5 هزار نفره خاتون آباد و پروژه طرح ملی کمربندی پرداخت.

محسن منصوری در حاشیه بازدید از پروژه کمربندی پاکدشت با اشاره تغییر قانون جهاد و قفل شدن مسیر پیشرفت آن اظهار داشت: حرف جهاد خلاف قانون نیست اما باید در دولت پیگیری کنیم تا به‌زودی مشکلات پروژه ملی کمربندی پاکدشت برطرف شود.

وی با اشاره به مشکلات متعدد این پروژه مهم شرق کشور و اهمیت رفع موانع کمربندی افزود: پروژه کمربندی مهمترین پروژه شرق کشور بوده و باید موانع پیش روی این پروژه برداشته شده و کار آن ادامه یابد.

استاندار تهران در ادامه گفت: گره اصلی پروژه صرفا مسائل مالی آن نیست، طبق پیگیری‌های راه و شهرسازی 4 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه نیاز است که 2 میلیارد تومان برای تملک اراضی در مسیر پروژه و 2 میلیارد دیگر برای اتمام کار است.

منصوری در ادامه ابراز داشت: مهمترین حرکت حضور بخش خصوصی در اتمام پروژه کمربندی است که قرارگاه خاتم الانبیا خوب عمل کرده؛ امروز درخواست کردم تا تملک 5 کیلومتر دوم پروژه آغاز شود تا بتوانیم قدم به قدم برای اتمام آن گام برداریم.

وی تصریح کرد: مشکلات تغییر قانون جهاد کشاورزی مسئله دیگر در پیش روی و باعث قفل شدن پروژه است البته اظهارات جهاد کشاورزی غیرقانونی نیست و این تغییر قانونی در هیئت دولت باید پیگیری و برطرف شود.

اسلامی: پروژه کمربندی پاکدشت فاقد ردیف بودجه‌ای استقالیباف: ساخت کمربندی پاکدشت 13 سال طول کشیده استتهران| سبب کندی پروژه کمربندی پاکدشت مالی است

استاندار تهران با توجه به حرکت لاک‌پشتی در پروژه کمربندی و اهمیت سریع‌تر شدن آن خاطرنشان کرد: ظرفیت کار اجرایی این پروژه بالا است و حتما این پروژه در کوتاه مدت به اتمام نمی‌رسد اما کار ادامه دارد و متاسفانه نمی‌توانیم زمان پایان کار اعلام کنیم اما پیگیری می‌کنیم تا موانع از پیش روی این پروژه برداشته شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه کمربندی پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ مکانیزه، اولویت پروژه‌های عمرانی کرج

عضو شورای شهر کرج با تاکید بر لزوم کاهش بار ترافیکی سطح شهر، گفت: ضروری است شمار پارکینگ‌های عمومی مکانیزه کلانشهر کرج افزایش پیدا کند.

مریم قهرمانی‌صارم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، ضمن تبریک سال جدید، تاکید کرد که ضروری است تعداد پارکینگ‌های عمومی مکانیزه شهر کرج با هدف تحقق رضایت و اعتماد شهروندان افزایش پیدا کرد.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه در حال حاضر پارکینگ‌های سطح شهر نیازمند مدیریت جدی است، تصریح کرد: یکی از دلایل ترافیک در سطح شهر نبود پارکینگ در خیابان‌های پرتردد و تجاری است.

قهرمانی‌صارم در ادامه در پاسخ به صرف هزینه مدیریت شهری برای پروژه‌های عمرانی سال گذشته، اضافه کرد: سال ۱۴۰۲، بودجه مدیریت شهری کرج حدود ۹۴ هزار میلیارد ریال بود که در بررسی متمم آن به بیش ۱۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

وی گفت: بر این اساس شورای شهر و شهرداری در تلاش هستند تا نیازهای مالی پروژه‌های بزرگ و کوچک عمرانی شهر کرج را تأمین کنند.

کد خبر 740134

دیگر خبرها

  • پارکینگ مکانیزه، اولویت پروژه‌های عمرانی کرج
  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • نسخه نجات اقتصاد استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی است
  • پیگیری مشکلات شهروندان اصفهانی در برنامه صفحه شما
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • راهنمایان گردشگری کاشان دست از کار کشیدند | پای یک مسئول در میان است؟
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام