Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از ان‌بی‌سی، «مری گی اسکنلون»، قانونگذار دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته است و در این حمله دو فرد ناشناس خودروی او را در روز روشن در فیلادلفیا به سرقت بردند. 

اسکنلون ۶۲ ساله که از سال ۲۰۱۸ در مجلس نمایندگان صاحب کرسی است، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سرقت مسلحانه بعد از ظهر روز گذشته -‌چهارشنبه- در پارک «فرانکلین دلانو روزولت» در فیلادلفیا، پس از جلسه وی در این منطقه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه آمده است که نماینده در این حادثه آسیبی ندیده است و وی از واکنش سریع نهادهای انتظامی به این سرقت و تلاش آن‌ها برای تامین امنیت خود قدردانی می کند. 

پلیس فیلادلفیا نیز اعلام کرد که دو مرد مسلح در پارک به اسکنلون نزدیک شدند و از او خواستند که سوئیچ خودروی خود را تحویل دهد.

با تسلیم شدن نماینده در برابر این درخواست، یکی از مجرمان با خودروی اسکنلون صحنه را ترک کرد و مجرم دوم نیز با خودروی دیگر به دنبال سارق نخست رفت. 

پلیس عصر دیروز تاکید کرد که خودروی اسکنلون را رها شده در نیوآرک پیدا کرده و پنج مظنون را در ارتباط با این پرونده دستگیر کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • طرح جدید در کنگره آمریکا برای توقف کمک نظامی به رژیم صهیونیستی
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان