Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوایمین کِلِهر، دروازه‌بان ایرلندی، ستاره بازی شب گذشته لیورپول برابر لسترسیتی بود.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه به مصاف لسترسیتی رفت و موفق شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد.

لیورپول با پنج بازی در طول 12 روز چاره‌ای جز استراحت دادن به بعضی از بازیکنان اصلی ترکیبش نداشت تا بتواند به رقابت با سیتی در لیگ برتر ادامه دهد و همین موضوع باعث شد که کلوپ بازیکنان جوانی را در این دیدار به میدان بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لستر که به دلیل شیوع ویروس کرونا 10 روز استراحت کرده بود با تمامی نفرات به میدان آمد و توانست از بی‌تجربگی بازیکنان حریف استفاده کرده و روی ضدحملات به گل برسد.

 

 

این بازی در وقت قانونی با تساوی 3-3 به پایان رسید اما دروازه‌بان جوان لیورپول توانست در ضربات پنالتی ناجی تیمش باشد و با مهار دو پنالتی زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه شد.

کِلِهر در ابتدا پنالتی لوک توماس را مهار کرد و این اتفاق به این معنا بود که با گل شدن ضربه بعدی، لیورپول راهی مرحله نیمه نهایی می‌شد.

اما تاکومی مینامینو ضربه بعدی را به بیرون زد تا بازی همچنان ادامه پیدا کند اما کِلِهر بار دیگر در قامت قهرمان این بازی ظاهر شد و ضربه رایان برتراند را نیز مهار کرد تا با گل شدن ضربه دیوگو ژوتا، نقش مهمی در صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی ایفا کرده باشد.

 

 

یورگن کلوپ نیز پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران به تمجید از عملکرد این دروازه‌بان پرداخته و اظهار داشت:« او دروازه‌بانی فوق العاده است. کِلِهر استعداد بسیاری دارد، بازی با پایش خوب است و درک بازی بسیار خوبی دارد. این اولین بار نیست که او جزئی از این بازی‌های درخشان است اما این یک گام رو به جلو برای او بود و توانست زندگی ما در این بازی نجات دهد. من واقعا از عملکردش راضی و خوشحال هستم.»

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم طبیعت در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه به میدان رفت.
طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه 81 بر 75 مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری 3 بر 2 به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با 17 امتیاز، 12 ریباند، 5 توپ ربایی و کارایی 26 بهترین بازیکن شد.
تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت.
در دیگر بازی امروز لیگ بسکتبال شهرداری گرگان در بازی دوم نیمه نهایی به مصاف مهرام رفت و به پیروزی رسید. تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام رفت.
شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه 76 بر 70 مغلوب کرد و سری این دیدار 2 بر صفر شد. ویل چری در این بازی با 31 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 26 بهترین بازیکن بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی