Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو پیشنهادات خود را در مورد زمان آغاز مذاکرات تضمین‌های امنیتی به آمریکا ارسال کرده و منتظر پاسخ آن است.

به گزارش ایسناب ه نقل از اسوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: روسیه پیشنهادات خود را در مورد زمان آغاز مذاکرات تضمین‌های امنیتی به آمریکا ارسال کرده است و در حال حاضر منتظر پاسخ آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گام‌های مشخصی باید به دنبال مذاکرات و گفتگوها باشد. بنابراین، ما هنوز منتظر پاسخ مشخص از سوی طرف آمریکایی هستیم تا زمانی که آمریکا آماده گفت‌وگوی دوجانبه با ما باشد. پیشنهادات ما از جمله زمان‌بندی آغاز چنین گفت‌وگویی ارائه شده است.

ریابکوف در مصاحبه ای با مجله International Affairs گفت: مسکو به طرف آمریکایی بارها گفته است که آماده انجام فوری این گفتگوها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه اوكراين آمريكا منتظر پاسخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مذاکرات بانکی ایران و روسیه چه خبر؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ «کاظم جلالی»، سفیر ایران در روسیه و «الویرا نابیولینا»، رئیس بانک مرکزی روسیه پیرامون کلیه موضوعات همکاری‌های بانکی و مالی ایران و روسیه با یکدیگر ملاقات و تبادل نظر کردند.


طرفین در این ملاقات ضمن ابراز خرسندی از اتصال و عملیاتی شدن پیام‌رسان.های بانکی دو کشور، از فرآیند پیشرفت و سرعت بخشی اجرای سایر پروژه های بانکی و مالی فی‌مابین ابراز رضایت کردند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1225498 برچسب‌ها روسیه

دیگر خبرها

  • از مذاکرات بانکی ایران و روسیه چه خبر؟
  • سکوتِ خبرساز احمدی نژاد؛ او منتظر انتخابات ۱۴۰۴ است؟
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • سکوتِ خبرساز محمود احمدی نژاد /او منتظر انتخابات ۱۴۰۴ است؟
  • سکوتِ خبرساز محمود احمدی نژاد /معجزه هزاره سوم منتظر انتخابات ۱۴۰۴ است؟
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • خطر جنگ جهانی در صورت اعزام نظامیان ناتو به اوکراین
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا