Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد رستمی مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه کلاس مداحی میثم مطیعی اظهارداشت: کلاس مداحی «نغمه بهشتی» از سوی این موسسه و با تدریس میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) ویژه دانش آموزان پسر مقطع اول تا ششم ابتدایی در ۱۲ جلسه (ترم اول) روز گذشته چهارشنبه اول دی‌ماه آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام محمد رستمی مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی

برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور ۱۱۰۰ نفر

وی با اشاره به اینکه در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی در مجموع ۱۱۰۰ نفر از نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان حضور پیدا کردند که البته شرکت‌کنندگان استانی به صورت مجازی حاضر بودند، گفت: در مجموع ۷۰۰ نفر برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کردند که ان شاء الله هر هفته چهارشنبه‌ها کلاس‌های این دوره به صورت حضوری و مجازی برای شرکت‌کنندگان استانی در آستان مقدس امامزاده قاضی‌الصابر(ع) تا پایان اسفندماه برگزار می‌شود.


میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع)

بنا داریم نوجوانان را اهل‌بیتی تربیت کنیم

رستمی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه این دوره حاج میثم مطیعی پیرامون کم و کیف این دوره سخنرانی کرد و به خانواده‌ها اعلام کرد که هدف از برگزاری این دوره تربیت و پرورش مداح نیست بلکه براساس بیانات مقام معظم رهبری ما به دنبال کار تربیتی در این سن هستیم و بنا داریم آنان را با مفاهیم و معارف دینی آشنا کنیم یعنی به دنبال این هستیم آنان را اهل بیتی تربیت کنیم.

 مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی گفت: همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام تراشیون نیز پیرامون ارتباط خانواده‌ها به خصوص پدران و مادران با فرزندان سخنرانی کرد و حجت‌الاسلام اخوان نیز به عنوان عمو روحانی اجرای برنامه داشت.

برای خانواده‌ها هم برنامه داریم

وی با اشاره به اینکه این کلاس آموزشی همراه با کارگاه تربیت دینی برای والدین هنرجویان و مشاوره تخصصی توسط اساتید مطرح این حوزه به صورت حضوری (ساکنین تهران و شهرستان‌ها) و مجازی (ساکنین شهرستان‌ها) برگزار می‌شود، گفت: ظرفیت حضور نوجوانان در این دوره آموزشی تکمیل شده است و از خانواده‌های تقاضامندیم برای حضور نوجوانان خود، منتظر اطلاع‌رسانی دوره‌های آتی باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کلاس مداحی محمد رستمی مراسم افتتاحیه حجت الاسلام میثم مطیعی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی یک روزه  با عنوان روایت دختر ایرانی با هدف آگاهی بخشی دختران نوجوان و جوان با حضور فرهاد فرهادی یکی از کارگردانان وفعالین رسانه ای  در ارومیه برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده ی استانداری در این مراسم گفت :اگر فضای تجربه‌ای نوجوانان  و جوانان همراه با هویت نباشد این هیجانات نتیجه‌ی عکس خواهد داشت، اگر این فضا به درستی مدیریت نشود برای نوجوان و جوانان محیط پیرامون آسیب زا خواهد بود.

 الهامی افزود:یکی از این آسیب‌ها، گرفتار شدن نوجوانان و جوانان به فضای مجازی است که جنبه‌  منفی و مثبت دارد، هنگام شیوع کرونا این فضای مجازی در اختیار نوجوانان قرار داده شد اما مدیریت صحیحی انجام نگرفت که رویداد  روایت دختر ایرانی مسیر حرکت درست را در دوران نوجوانی به دختران در فضای مجازی پیشنهاد می‌کند و راه درست را به آنان می آموزد.

دیگر خبرها

  • چه کسانی در مراسم ختم مرحوم پرویز داودی حضور داشتند؟
  • قدردانی از حضور مسئولان و مردم در مراسم خاکسپاری پدر شهیدان دهنوی
  • کتک زدن معلم در کلاس توسط دانش آموز بی تربیت
  • تحویل زمین به خانواده‌های استان سمنان با حضور رئیس جمهور
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • افتتاح کلاس‌های درس تخصصی تربیت بدنی سرخه
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد