Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت‌حیدریه گفت: حادثه آتش‌سوزی در مجتمع پزشکان تربت‌حیدریه که روز گذشته اتفاق افتاد، خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

آتشپاد عظیم چوپان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته ساعت ۱۸ طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و گزارش یک فقره آتش‌سوزی در مجتمع پزشکان واقع در خیابان فردسی بلافاصله تیم‌های اطفاء حریق و نجات ایستگاه مرکزی به‌ محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به دودزدگی بلافاصله عملیات اطفاء حریق و تخلیه محل حادثه در دستور کار تیم‌های عملیاتی قرار گرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت‌حیدریه افزود: حدود ۳۰ نفر از پزشکان و بیماران که داخل ساختمان بودند با اقدام به موقع و تلاش تیم‌های عملیاتی اطفاء حریق بلافاصله از محل حادثه خارج شدند، این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

چوپان اعلام کرد: علت دقیق بروز این حادثه هنوز مشخص نشده و توسط تیم کارشناسی سازمان در دست بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها حادثه آتش سوزي تربت حیدریه خبرهای شهرستان تربت حیدریه تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه با بیان اینکه بیماری شاربن (سیاه زخم) از بیماری‌های مشترک و خطرناک بین انسان و دام است گفت: این بیماری در حیوانات اغلب با مرگ ناگهانی همراه است و در انسان نیز به طور عمده به شکل جلدی وقوع پیدا می‌کند ولی به شکل‌های گوارشی و تنفسی نیز دیده می‌شود.
دکتر سیدین با تاکید بر زنده ماندن عامل بیماری شاربن به مدت طولانی در خاک و انتقال به دام‌ها در هنگام چرا در مراتع آلوده افزود: واکسیناسیون منظم سالانه دام‌ها و پایش و مراقبت بیماری توسط کارشناسان دامپزشکی نقش بسیار مهمی در کنترل، پیشگیری و نهایتا ریشه کنی بیماری دارد.

دیگر خبرها

  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد