Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:40:46 GMT

تهران فردا برفی می‌شود/کاهش ۱۲درجه‌ای دما

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۸۲۷۱

تهران فردا برفی می‌شود/کاهش ۱۲درجه‌ای دما

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی که پیش بینی شده بود از ساعتی قبل وارد کشور شده و در استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و کردستان شاهد بارش برف هستیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  محمد اصغری  افزود: با ورود سامانه بارشی جدید دمای هوا تا 12 درجه کاهش پیدا می‌کند و پیش بینی می‌شود به محصولات کشاورزی برخی از استان‌ها مثل هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان خسارت وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این سامانه بارشی به تدریج از بعدازظهر امروز استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران را در برمی گیرد و البته با کمی تأخیر به استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران می‌رسد.

اصغری افزود: تهران از امشب ابری می‌شود و از فردا صبح در پایتخت شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی ادامه داد: از فردا شب شاهد بارش باران و برف در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق دریای خزر هستیم.

 آقای اصغری در خصوص فعالیت‌های دریایی هم گفت: ارتفاع موج در خزر ممکن است به 3 متر برسد و هرگونه تردد شناور و عملیات‌های دریایی باید محدود شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: از فردا در خلیج فارس و حاشیه‌های آن، استان‌های همجوار و در شرق کشور، شاهد وزش باد و گرد و خاک خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد

به گزارش همشهری آنلاین، فیروز قاسم‌زاده، سخنگوی صنعت آب درباره آخرین وضعیت بارش در استان‌های جنوبی خاطرنشان کرد: بارش‌های جنوب‌شرق کشور به‌ویژه در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان با مقادیر بی‌سابقه بارشی در روزهای ۲۸ تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در حالی به‌وقوع پیوست که در ۵ ایستگاه باران‌سنجی بارش‌های بالای ۲۰۰ میلیمتر ثبت شد و ایستگاه زرآباد نیز با بارش بالای ۲۷۰ میلیمتر رکورد، بی‌سابقه‌ای را ثبت کرد.

وی افزود: متوسط بارش استان سیستان و بلوچستان حدود ۱۰۰ میلیمتر است که در این سامانه بارشی، بیش از ۵۰ درصد بارش استان تحقق یافت و بارش استان نسبت به متوسط بلندمدت بیش از ۶۰ درصد رشد را ثبت کرد.

سخنگوی صنعت آب کشور گفت: آمارهای ثبت شده در این سامانه بارشی حاکی از شدت این سامانه نسبت به چرخند حاره‌ای گونو سال ۸۶ و بارش‌های دی سال ۹۸ بوده و در اثر این بارش‌ها، تقریباً تمامی سدهای منطقه سرریز کرد.

قاسم زاده ادامه داد: سد کهیر که در سال گذشته به بهره‌برداری رسید، بیش از ۳۰۰ میلیون مترمکعب ورودی داشت که با حجم خالی ایجاد شده در مخزن قبل از وقوع سیل، به‌خوبی مدیریت شد و مازاد سیلاب بی‌سابقه را با حداقل مقادیر جریان به پایین دست منتقل کرد.

کد خبر 845530 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم استان سیستان و بلوچستان آب و هوا - ایران

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
  • ورود سامانه بارشی به استان از فردا
  • فردا جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • تقویت سامانه بارشی در زنجان
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان
  • سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا
  • موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر