Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی یونان، تیم فوتبال آاک آتن در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم کیفیسیا خواهد رفت.

بر اساس اعلام سایت "اسپورتس روم" یونان، در این دیداراحسان حاج صفی و کریم انصاری فرد ۲ بازیکن ملی پوش کشورمان مانند دیدار رفت در ترکیب اصلی آاک به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیکن در دیدار رفت که با پیروزی چهار بر صفر آاک به پایان رسید، گلزنی کردند. انصاری فرد در دقیقه ۵۲ و حاج صفی در دقیقه ۷۴ گل‌های اول و چهارم آاک را به ثمر رساندند.

میلاد محمدی دیگر بازیکن ایرانی آاک هم در دیدار رفت در ترکیب اصلی حضور داشت، اما به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان نخواهد رفت.

دیدار برگشت ۲ تیم امروز (پنجشنبه) از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

تمجید رسانه یونانی از عملکرد حاج صفی مقابل لامیا صحبت‌های جنجالی انصاری فرد درباره سوپر لیگ یونان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش کریم انصاری فرد آاک آتن یونان انصاری فرد حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

طرفداری| مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان