Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تاکید بر رسیدگی خاص و ویژه به موضوع برخی از کارخانجات واگذار شده‎ وابسته به موسسه اقتصادی کوثر در زنجان گفت: برخی سازمان‌ها در موضوع استخدام ایثارگران همکاری نمی‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مهم‌ترین اهداف سفرش را به این استان، تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و بررسی مشکلات آنها و عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیدار صمیمی و تشکیل میز خدمت برای گفت‌وگو با ایثارگران استان اظهار داشت: قرار است نمایندگان آن‌ها مطالبات خود را بیان کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی دیگر از برنامه‌‎های سفرش به زنجان برشمرد و افزود: رسیدگی خاص و ویژه به موضوع برخی از کارخانجات استان زنجان که وابسته به موسسه اقتصادی کوثر بوده است نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس بنیاد شهید با امام جمعه زنجان دیدار کردرئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه: موضوع استخدام شوراهای حل اختلاف در دست پیگیری استقاضی‌زاده‌هاشمی: از نزدیک ‌در ‌‌فاجعه منا شاهد ‌بی‌کفایتی‌های بسیاری بود‌م/ آمادگی بنیاد ‌برای پیگیری حقوق شهدای منا

وی تشریح کرد: در واگذاری این واحدهای تولیدی به بخش خصوصی مشکلاتی وجود داشت که این موضوع بررسی و رسیدگی خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: این موضوع ویژه، نیاز به طرح دعوی قضایی دارد و بنیاد شهید و امور ایثارگران ضرر زیادی متحمل شده است، در این واگذاری خانواده ایثارگران هم زیان‎دهی قطعی داشته‎‌اند.

وی اذعان داشت: معامله برای واگذاری کارخانه‌ای در زنجان به بخش خصوصی در یک دهه گذشته انجام شده که شکل و نحوه پرداخت ثمن در این معامله مشکلاتی داشته است و پرونده قضایی هم از قبل باز بوده است، در این زمینه بارها شکایت شده اما نتیجه‌بخش نبوده است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پرونده‌های زیادی در کشور وجود دارد و فرآیند خصوصی‌سازی در کشور ما مشکلات جدی داشته است و لازم است با همکاری مدیران استان سریع‌تر مسئله تعیین تکلیف شود.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در زمینه موضوع استخدامی فرزندان ایثارگران، گفت: در این راستا چند مقوله مطرح است، قانونی درباره جانبازان بالای 70 درصد و فرزندان شهدا وجود دارد که سهمیه استخدامی آنها گرفته شده است، آزمون استخدامی ویژه آن‌ها امسال برگزار شده و دو آزمون دیگر هم تا آخر سال برگزار خواهد شد.

قاضی‎زاده هاشمی افزود: درباره سایر فرزندان ایثارگران هم در آزمون‌‎های دولت سهمیه برای آن‌ها گرفته می‌شود که ما هم به دنبال جذب سهمیه برای آزمون امسال دولت هستیم، قرار است تا پایان سال برگزار شود.

همکاری ضعیف برخی سازمان‌ها در زمینه استخدام ایثارگران

وی موضوع دیگر را در این زمینه بحث تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی دانست و گفت: چندین بار جلسه با سازمان اداری استخدامی داشتیم برخی ادارات و سازمان همکاری کردند اما برخی همکاری ضعیفی داشتند، در حال حاضر دستگاه‌ها را بر اساس عملکرد احصا کرده‎ایم و دنبال آن هستیم تا کاملا تبدیل وضعیت شرکتی‎ها محقق شود اما در برخی از سازمان‎ها یک مقاومت درونی شکل گرفته که گزارش آن را تا پایان سال خواهیم داد.

این مسئول یادآور شد: برخی از دستگاه‌های اجرایی برای موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی خود نیاز به حکم دیوان عدالت اداری داشته‌اند که هم اکنون پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران معاون رئیس جمهور رئیس بنیاد شهید موضوع استخدام ایثارگران هم زاده هاشمی سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی

رئیس قوه قضاییه، درگذشت معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور اسبق را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی درگذشت زهرا شجاعی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور اسبق را تسلیت گفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران