Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از مذاکرات نهایی با مجری منتخب در راستای برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست‌های B۲B در اکسپو بر اساس تقاضاهای بخش خصوصی علاقه‌مند به حضور در این نشست‌ها که از سوی ادارات کل استانی شناسایی و معرفی خواهند شد، خبر داد.

به گزارش ایران انلاین، خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی بیان کرد: «بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت اکسپو در راستای تعامل بخش خصوصی فعال در رسته‌های گردشگری و‌صنعتگران حوزه صنایع‌دستی ایران با افراد و شرکت‌های متناظرشان در حوزه‌های مرتبط در سایر کشورهای جهان به‌خصوص کشورهای هدف از وظایف اولویت‌ داری‌‌ است که شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی بر خود واجب می‌داند و در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او تصریح کرد: «بر همین اساس مذاکراتی با مجری برگزارکننده صورت گرفت و در این راستا به توافقات نهایی رسیده‌ایم.»

نیکزادفر با اشاره به ابلاغ جدولی به ادارات کل استانی، افزود: «جدولی برای نیازسنجی ‌بخش خصوصی فعال در رسته‌های گردشگری و‌ صنایع‌دستی طراحی شده که به ادارات کل استانی ابلاغ خواهد شد.»

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی ادامه داد: «ادارات کل استانی به نحو مقتضی موضوع امکان حضور فعالان حوزه‌های کردشگری و‌صنایع‌دستی در جلسات B۲B در محل نمایشگاه اکسپو را به اطلاع بخش‌ خصوصی رسانده و جدول مورد نظر که شامل رسته فعالیت، نام شرکت، نام کشور هدف برای مذاکره با شرکت متناظر و زمان پیشنهادی برای برگزاری جلسه  است، تکمیل و برای برنامه‌ریزی به مجری منتخب ابلاغ خواهند کرد.»

او افزود: «مجری منتخب نیز نسبت به هماهنگی با شرکت‌های متناظر در کشورهای تعیین‌شده اقدام و نتیجه را به متقاضی اعلام خواهد کرد تا در موعد مقرر برای شرکت در جلسه در محل رویداد اکسپو حضور یابند.»

نیکزادفر به اهمیت حضور بخش خصوصی در این رویداد بین‌المللی تاکید کرد و گفت: «این موقعیت فرصت مناسبی برای تعامل و همکاری با بخش خصوصی کشورهای مورد هدف گردشگری و‌ صنایع‌دستی است و باید از آن‌ بهره‌برداری حداکثری شود.»

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از بخش خصوصی فعال در حوزه‌های گردشگری و‌ صنایع‌دستی درخواست کرد که برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات کل میراث‌فرهنگی استان خود مراجعه کنند.

/ انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت مادر ادارات کل استانی صنایع دستی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد

فوتبال برتر که دوشنبه شب ها از شبکه ۳ به تهیه کنندگی مهدی هاشمی و اجرای محمدحسین میثاقی پخش می شود، قصد داشت برای برنامه امشب از یکی از ستاره های پرسپولیس دعوت کند.

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس گزینه اصلی عوامل فوتبال برتر برای حضور در برنامه امشب بود ولی کنعانی به دعوت میثاقی نه گفت و اعلام کرد قصدی برای انجام مصاحبه ندارد.

مسئولان فوتبال برتر از طرق مختلف تا ظهر امروز مجددا پیگیر حضور کنعانی زادگان در برنامه بودند ولی کنعانی باز هم به آن ها نه گفت. حال مشخص نیست عوامل این برنامه برای امشب به سراغ بازیکن دیگری از پرسپولیس خواهند رفت و یا اینکه کنعانی زادگان را راضی به حضور در استودیو خواهند کرد. 

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • فعالان بخش خصوصی: با تعطیلی پنچشنبه ها، قطع ارتباط هفتگی ایران با بازارهای جهان ۴روز می شود
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • خصوصی‌ها در تور خصولتی‌ها
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • توانمندی‌های زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • دعوت ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی
  • استان یزد حضور قوی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خواهد داشت