Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد از تشدید اقدامات مقابله ای با کرونا در ایستگاه ها و ناوگان قطار شهری با توجه به وضعیت جدید کرونایی شهر مشهد خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین مقدم در این خصوص، گفت: برهمین اساس نظارت ها در گیت های ورودی ایستگاه ها و پایش داخل قطارها در خط یک و دو قطار شهری مشهد تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک در هنگام حضور در ایستگاه و واگن های قطار شهری الزامی است، اظهارکرد: لذا پایش الزام استفاده از ماسک توسط مسافرین، غرفه داران و کارکنان از سوی ماموران ایستگاه نیز با شدت بیشتری انجام می شود.

مبین مقدم افزود: ضدعفونی و گندزدایی مداوم ناوگان خط یک و دو از زمان شیوع ویروس کرونا در حال انجام بوده است، اما با توجه به ورود سویه جدید کرونایی در شهر مشهد، دفعات ضدعفونی و گندزدایی ایستگاه ها و اماکن و همچنین واگن ها افزایش پیدا کرده است.

راه اندازی مراکز واکسیناسیون در ایستگاه ها و سرویس دهی با حداقل سرفاصله زمانی و حداکثر ناوگان ریلی موجود به منظور کاهش میزان تراکم مسافری نیز از دیگر اقدامات این شرکت می باشد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد به عرضه ماسک در ایستگاه ها توسط بخش خصوصی اشاره و اضافه کرد: در کنار این اقدامات بستر شارژ الکترونیکی من کارت در راستای حذف تبادل پول نقد نیز که پیش از این فعال بود فعالتر شده است.

وی ادامه داد: همچنین ابلاغ ضوابط بهداشتی به پیمانکار واحدهای تجاری و اجرای دقیق ضوابط و تمهیدات طرح فاصله گذاری فیزیکی و اعلام پیام های بهداشتی از سیستم صوتی در ایستگاه ها و قطارها از دیگر اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع کرونا در شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مشهد تین بخش خصوصی شهرداری مشهد قطار شهری مشهد ایستگاه ها قطار شهری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، فخرالدین معصوم‌زاده با اعلام اینکه دریافت کرایه نقدی از سوی رانندگان بخش ملکی و خصوصی در تمامی مسیرها تحت هر عنوان ممنوع است، افزود: واحدهای گشت نظارتی اداره نظارت بر اتوبوسرانی موظف شدند تا به این موضوع با جدیت ورود کرده و موضوع را گزارش کنند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کرایه اتوبوس‌های عمومی در ناوگان اتوبوسرانی ارومیه، صرفاً می‌بایست با کارت بلیت الکترونیکی صورت گیرد، اظهار کرد: تمهیداتی اندیشیده شده که شهروندانی که به هر دلیل فاقد کارت بلیط الکترونیکی هستند بتوانند از راننده اتوبوس آن را تهیه کنند.

معصوم‌زاده با تأکید بر اینکه سیستم بلیت الکترونیک، سال‌هاست در شبکه اتوبوسرانی ارومیه با موفقیت در حال فعالیت است و تنها روش دریافت کرایه در ناوگان، استفاده از کارت بلیت است از عموم شهروندان درخواست کرد که با توجه به ممنوعیت پرداخت نقدی به رانندگان، برای سوار شدن در اتوبوس از پرداخت وجه نقد تحت هر عنوان خودداری کرده و صرفاً از کارت بلیت الکترونیکی استفاده کنند.

وی با اشاره به تعداد محدود باجه‌های شارژ کارت بلیط الکترونیکی به دلیل کمبود نیروی انسانی، ادامه داد: عمده باجه‌های شارژ کارت‌های بلیط الکترونیکی در هسته مرکزی شهر مستقر بوده و در آینده نزدیک برای سهولت در افزایش اعتبار کارت‌های بلیط الکترونیک اقداماتی صورت می‌گیرد که شهروندان بدون مراجعه به جایگاه‌های مذکور، موفق به افزایش اعتبار کارت‌های خود شوند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: اگر شهروندی تخلفی را در خطوط اتوبوسرانی مشاهده کرد و رانندگان اقدام به دریافت پول نقد کردند، می‌تواند با ارائه شماره اتوبوس به سامانه ۱۳۷ مراتب را گزارش کرده و پیگیر موضوع باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896664

دیگر خبرها

  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • حمایت از سرمایه‎ گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمزدارایی
  • ‌حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند