Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته فنی باشگاه شهر خودرو مشهد از آمدن استفان کوزین به این تیم و مربی‌گری سیدعباسی خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رمضان شکری در گفتگوی تلفنی با برنامه «سلام تهران» با بیان اینکه شرایط تیم شهر خودرو مشهد، امسال ویژه بوده است، گفت: اول فصل آقای مهاجمی سرمربی بود و با آمدن آقای میثاقیان، شکل تیم روند بهتری پیدا کرد و شرایط برای برد تیم آماده بود، اما همانطور که می‌دانید تیم باید به خودباوری می‌رسید که در جام حذفی این اتفاق افتاد و ما ۳ یا ۴ بازی خیلی خوب داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازی خوب این تیم در برابر گل‌گهر و گلی که باعث بازگشت این تیم به بازی شد، افزود: در برابر ذوب‌آهن دقیقه ۷۸ و در برابر صنعت نفت آبادان دقیقه ۹۵ گل خوردیم.

عضو کمیته فنی تیم شهر خودرو با بیان اینکه داود سیدعباسی سرمربی موقت این تیم است، درباره بازی امروز (پنجشنبه، 2 دی) در برابر استقلال تهران، تصریح کرد: همیشه بازی تیم‌های شهرستانی با تیم‌های بزرگ تهران سخت و ویژه بوده است. شرایط جدول و نحوه امتیازگیری‌ها نشان می‌دهد که استقلال تیم خوبی است و فرهاد مجیدی تیم را به باوری رسانده است که این فصل، مدعی جام باشند. برای ما هم شرایط مهیا شده است تا یک بازی خوب انجام دهیم. نتیجه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما قائم‌مقام و مدیر باشگاه تدابیری اندیشیده‌اند و قطعاً مسابقه خوبی می‌شود.

سرمربی سابق ابومسلم خراسان با اشاره به تشویق‌های درنظر گرفته شده برای بازیکنان در گذشته و امسال، اظهار داشت: بازیکنان شهرخودرو به علت حامی خود در تهران تمرین می‌کردند که در شهر مشهد این را نپسندیدند. شرایط ویژه برای ماندن تیم در مشهد و بازی در برابر استقلال این نوید را می‌دهد که شرایط بهتر می‌شود. یک تنش بین صاحب باشگاه و آقای اصولی وجود داشت. به هرحال برگشت بچه‌ها به خانه را به فال نیک می‌گیریم.

شکری با بیان اینکه قول دادن درباره ماندگاری در لیگ کار سختی است، افزود: تیم در نیم‌فصل تقویت می‌شود و نقاط ضعف را برطرف می‌کنیم. آقای سیدعباسی به عنوان مربی می‌مانند و استفان کوزین سرمربی تیم شهر خودرو خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در برابر استقلال بازی آسان نخواهد بود، بیان داشت: بازی در برابر سرخابی‌ها و سپاهان انگیزه بچه‌ها را بیشتر می‌کند و می‌توانیم خود را به ۹ امتیاز لازم برای ماندگاری در لیگ نزدیک کنیم. باید فکر کنیم که چگونه می‌توان امتیاز کسب کرد، به نظرم نگاهمان باید ۵ بازی باشد.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی، صدیقه مرادی و افشین عبداللهیان روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر خودرو جام حذفی بازی صنعت نفت استقلال جدول فرهاد مجیدی مشهد استقلال بازی خودرو فرهاد مجیدی مشهد شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی که روز گذشته در دیداری سخت و حساس مقابل صدرنشین لیگ به میدان رفته بودند، آماده سازی خود را برای بازی بعدی به صورت جدی آغاز کردند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک یک روز پس از بازی مقابل استقلال تهران، در دیداری دوستانه به مصاف تیم بامداد اراک رفت و بازیکنانی مورد استفاده قرار گرفتند که روز گذشته کمتر فرصت بازی پیدا کرده یا شانس حضور در زمین را نداشتند.

این مسابقه تدارکاتی که امروز شنبه در زمین چمن برق‌باختر اراک برگزار شد، با برتری دو بر یک شاگردان حسینی خاتمه یافت که شروین بزرگ و رضا جبیره موفق به گلزنی شدند.

گفتنی است، بازیکنان آلومینیوم اراک فردا استراحت خواهند داشت و دور جدید تمرینات از روز دوشنبه آغاز می‌شود تا تیم آماده دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان شود.

دیگر خبرها

  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • ادعای عجیب آرتتا: بهترین وقت برای بردن بایرن!
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد
  • صالح حردانی به بازی با شمس آذر می‌رسد؛ خبر خوب برای آبی‌ها
  • این بازیکن استقلال خیال نکونام را راحت کرد